مدیرعامل باشگاه سپاهان در اظهار نظر جدید خود اقرار کرد این باشگاه تا ساعت ۱۵ روز یکشنبه در استانداری اصفهان به دنبال تعویق بازی با پرسپولیس بوده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شب گذشته (دوشنبه) با ارتباط‌های تلفنی که برنامه «فوتبال برتر» با مدیران پرسپولیس و سپاهان و همچنین دیگر مسئولان مرتبط با برگزاری این دیدار، معمای پیش آمده حل و مشخص شد سپاهان برنامه‌ای برای حضور در میدان نداشته است.

پس از صحبت‌های اولیه از سوی محمدحسن انصاری‌فرد و مسعود تابش، سردار مهدی معصوم‌بیگی، فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان در ارتباط زنده با این برنامه درباره اینکه گفته می‌شود سپاهان به دلیل ازدحام هوادارانش اجازه خروج از هتل را برای بازی با پرسپولیس نداشته است،‌ اظهار داشت: پلیس اصفهان دو سناریو را برای انجام بازی پیش بینی کرده بود. اول با تماشاگر و بعد هم بدون تماشاگر. برای هر دو شرایط هم کاملاً آماده بودیم. روز شنبه هم جلسه‌ای با باشگاه سپاهان و مسئولان استان داشتیم و گفتیم که آماده‌ایم. روز یکشنبه برای ما قطعی شد که این بازی بدون تماشاگر انجام خواهد شد. پرسپولیس هم با برنامه به ورزشگاه آمد و در مورد تیم سپاهان هم نیروی انتظامی کاملاً این آمادگی را داشت که این اتفاق رخ دهد.

وی افزود: همانطور که در فیلم‌ها هم کاملاً مشخص است حدود ساعت ۱۶:۲۵ تیم سپاهان به ورزشگاه نقش جهان رسید و چیزی که بر عهده نیروی انتظامی بود به خوبی انجام شد.

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان در پاسخ به این سوال که چرا نیروی انتظامی زودتر راه اتوبوس تیم سپاهان برای خروج از هتل را باز نکرد، گفت: نمی‌خواهم وارد مسائل حاشیه‌ای شوم، اما تا ساعت حدود ۱۵ روز یکشنبه هم تلاش‌ بر این بود تا این بازی برگزار نشود!

«شما می‌گویید سپاهان نمی‌خواست از هتل بیرون بیاید؟» سردار معصوم‌بیگی در واکنش به طرح این سوال از سوی مجری برنامه عنوان کرد: نمی‌خواهم اینگونه بگویم، اما هر زمانی که مانع {حضور هواداران مقابل هتل} حضور تیم سپاهان در ورزشگاه به ما اعلام می‌شد، پلیس این آمادگی را داشت که این مانع را کامل بردارد. روز شنبه هم این را اعلام کرده بودیم.

مسعود تابش، مدیرعامل باشگاه سپاهان در واکنش به صحبت‌های سردار معصوم بیگی تصریح کرد: سردار درست می‌گوید، ما دنبال این بودیم که حدالامکان بازی به زمان دیگری موکول شود. تا ساعت ۱۵ هم در استانداری پیگیر این قضیه بودیم و با ارتباطاتی که مسئولان با تهران می‌گرفتند می‌خواستیم این بازی به تعویق بیفتد و در زمان مناسب دیگری برگزار شود که در نهایت موفق نشدیم. در حدود ساعت «پانزده، پانزده و خرده‌ای» گفتند که امکان تعویق بازی وجود ندارد و باید حتماً بازی کنید. همان زمان ما به تیم اطلاع دادیم که باید به ورزشگاه بروید و بازی کنید.

وی افزود: من تا ساعت ۱۵ الی ۱۵:۰۵ در استانداری بودم. تیم‌مان هم از قبل به اردو رفته بود و جلسه شورای تأمین هم روز قبل آن برگزار شده بود. تمام تلاش‌مان را هم کردیم تا بازی در زمان دیگری برگزار شود. بعد هم منتظر خبر از تهران بودیم، ساعت از ۱۵ گذشته بود که به ما گفتند باید بازی کنیم، ما هم همان زمان با نیروی انتظامی تماس گرفتیم و آنها هم راه را باز کردند.

به گزارش تسنیم، تابش در حالی شب گذشته اقرار به تلاش باشگاه سپاهان برای تعویق بازی تا ساعت ۱۵ روز یکشنبه کرد که پیش از این باشگاه مدعی بود هواداران مانع اصلی حضور تیم اصفهانی در ورزشگاه شدند و به نوعی با این صحبت‌ها ترفند باشگاه سپاهان برای تعویق بازی و عقب انداختن آن لو رفت!

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۰ )