پیام ملکیان، مدافع چپ تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان تأکید کرد که بازی برابر شهر خودرو به دلیل نبود تماشاگران هیجان نداشت.

پیام ملکیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به شکست تیمش برابر شهر خودرو گفت: بازی سختی بود و با تیمی بازی داشتیم که جزو تیم‌های پرقدرت لیگ برتر است، البته غیبت هواداران هم باعث شد تا این بازی هیجانی نداشته باشد. ما زود به گل رسیدیم، ولی متأسفانه بعد از گل عقب‌نشینی کردیم و شهر خودرو هم تیم ما را تحت فشار قرار داد تا به گل برسد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: ما روی ضدحملات برنامه داشتیم و چند موقعیت هم ایجاد کردیم، ولی متأسفانه از آنها استفاده نکردیم. در مجموع معتقدم که تیم ما مستحق شکست نبود و می‌توانستیم از این بازی یک امتیاز بگیریم.

مدافع چپ نفت مسجدسلیمان درباره اینکه آیا آنها می‌توانند در پایان لیگ برتر در میانه بالای جدول باشند، تصریح کرد: هدف ما قرار گرفتن در بین شش تیم بالای جدول است. اگر این بازی را می‌بردیم جای فولاد را می‌گرفتیم و این شکست کار را سخت کرد، ولی ناامید نیستیم و تلاش می‌کنیم تا این باخت را در بازی‌ بعدی جبران کنیم.

ملکیان در مورد عملکرد خودش در این فصل گفت: سال قبل در لیگ دسته اول بودم و بازی‌ام چندان به چشم نیامد، ولی امسال شرایط خوبی دارم و تا جایی که امکان داشت تلاش کردم تا جواب اعتماد آقای تارتار را بدهم. فکر می‌کنم ۱۶ یا ۱۷ بازی در این فصل انجام دادم و تلاش کردم تا عملکرد خوبی داشته باشم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.