هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن از سرمربی این تیم انتقاد کرد و گفت: خیلی از مربیان آرزوی کار کردن با بازیکنان ما را دارند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، دانیال اسماعیلی‌فر با ابراز تاسف از شکست ۲ بر یک تیمش مقابل استقلال در جمع خبرنگاران گفت: داور در این بازی گل دوم ما را مردود اعلام کرد که امیدوارم اشتباه نکرده باشد. از تصمیم او عصبانی شدم اما بی‌احترامی نکردم اما ای کاش گل اول استقلال را هم همین کمک داور آفساید می‌گرفت چون هیچ تفاوتی با گل ما نداشت. در بین دو نیمه صحنه را دیدیم و گل اول حریف کاملا آفساید بود.

وی در پاسخ به این سوال که آینده ذوب‌آهن را چطور می‌بیند، عنوان کرد: کدام آینده را می‌گویید؟ در ۴ بازی اخیرمان ۶ امتیاز گرفته‌ایم در حالی که نیم فصل اول هم به همین شکل امتیاز می‌گرفتیم که تصمیم به تغییر کادرفنی گرفتند. اینکه می‌گویند مربی زمان می‌خواهد را قبول ندارم. چه زمانی وقتی سرمربی تیم روز قبل از بازی در نشست خبری آن حرف‌ها را می‌زند و می‌گوید تیم ذوب‌آهن شرایط قرار گرفتن در بین ۵ تیم اول لیگ را ندارد؟ فکر کنم او باید اول تیمش را می‌شناخت و بعد هدایتش را قبول می‌کرد. لازم است به سرمربی ما بگویند که ذوب‌‌آهن نایب قهرمان آسیا شده و سال‌‌های زیادی مدعی قهرمانی بوده است. همین آقای یحیی گل‌محمدی که الان سرمربی پرسپولیس است با ذوب‌آهن قهرمان جام حذفی شده است.

هافبک ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: کدام مربی است که نخواهد سرمربی ذوب آهن باشد؟ خیلی از تیم‌های حریف در نقل و انتقالات دنبال بازیکنان ما بودند آن وقت سرمربی ما می‌گوید دوست داشت فلان بازیکن را در اختیار داشته باشد. خیلی از مربیان لیگ آرزوی کار کردن با بازیکنان ذوب‌آهن را دارند. من خودم بازیکن ضعیفی هستم اما در کنارم بازیکنان بزرگی بازی می‌کنند. نمی‌خواستم این حرف‌ها را بزنم اما وقتی سرمربی در رسانه‌ها این حرف‌ها را زده گفتم من هم در رسانه‌ها جواب او را بدهم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.