تیم فوتبال استقلال تهاجمی ترین تیم حال حاضر کشور ۲۵ بار به میدان رفته که تنها در دو بازی موفق به گلزنی نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر، بارزترین ویژگی تیم استقلال در فصل جاری، قدرت شگرف خط حمله این تیم است. آبی‌ها نه تنها بهترین خط حمله لیگ برتر را با اختلاف نسبت به رقبا در اختیار دارند، بلکه برای اولین بار ۳ مهاجم این تیم در کورس آقای گلی قرار دارند که هر کدام از آنها این شانس را دارند تا در پایان فصل به این عنوان برسند.

آبی پوشان تهران از ابتدای فصل در مجموع لیگ برتر، جام حذفی، پلی آف و مرحله گروهی آسیا ۲۵ بار به میدان رفته‌اند و در این تعداد بازی ۵۳ گل زده‌اند تا به طور میانگین بیشتر از ۲ گل به ازای هر بازی داشته باشند که این آماری خوب در فوتبال ایران به حساب می‌آید.

استقلال در ۲۳ بازی از ۲۵ بازی گلزنی کرده و تنها در ۲ بازی از مسابقات این فصل خود نتوانسته توپ را از خط دروازه حریفانش عبور دهد که این هم رکوردی جالب توجه برای آنها می باشد.

تنها بازی‌هایی که آبی پوشان موفق به گلزنی نشده‌اند، هفته اول لیگ برتر مقابل ماشین سازی در تبریز و هفته چهارم دیدار مقابل پرسپولیس است که آنها در هر دو بازی با نتایج مشابه یک بر صفر شکست خورده‌اند.

استقلالی‌ها ۳۷ گل در ۱۹ بازی لیگ برتر، ۶ گل در ۲ بازی جام حذفی، ۸ گل در ۲ بازی پلی آف و ۲ گل در ۲ بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و در مجموع ۵۳ گل در ۳ جام و ۲۵ بازی به ثمر رسانده‌اند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.