کیکه ستین چاره‌ای غیر از تحسین عملکرد لیونل مسی و هم‌تیمی‌هایش نداشت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کیکه ستین پس از برتری ۵ - صفر تیمش مقابل ایبار در هفته جاری رقابت‌های لیگ دسته اول اسپانیا (لالیگا) از روند بازی شاگردانش و شخص لیونل مسی، ستاره بازی تمجید کرد.

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا ابتدا اظهار داشت: مسی حدود ۱۴ تا ۱۵ سال است که همین کارها را در زمین می‌کند و از این به بعد هم داستان همین خواهد بود. وجود او برای هر تیمی یک تضمین به شمار می‌رود. در واقعیت می‌بینید لئو همیشه تاثیرش را روی بازی می‌گذارد. او حتی اگر گلی هم نزند، با پاس گل به کمک تیم می‌آید. به همین خاطر بهترین بازیکن دنیا است چون گره‌هایی را در بازی باز می‌کند که دیگران از آن عاجزند. لئو گاهی برای کمک به تیم، به خط میانی هم می‌آید. لئو فوتبالیستی بی نهایت باهوش است و همواره دنبال بهترین گزینه می‌گردد. وقتی هم پایش به محوطه جریمه حریف باز شود، غیرقابل مهار است. او چیزهایی در زمین می‌بیند که من نمی‌توانم در تمرینات به او آموزش دهم!

او در ادامه افزود: مدت‌ها منتظر چنین نمایشی از تیم بودیم. همه چیز برایمان خوب پیش رفت. در بازی‌های قبلی با وجود عملکرد خوبی که داشتیم، نمی‌توانستیم کار را به خوبی امروز تمام کنیم. امروز اما همه چیز خوب پیش رفت و پیش از پایان نیمه اول با ۳ گل پیش بودیم. همین هم به تیم آرامش خاطر بخشید. در نیمه دوم توانستیم به بازی بعدی هم فکر کنیم.

ستین در پایان افزود: به نظرم در فرم خوبی به بازی با ناپولی رسیدیم. تیم کاملا از کاری که باید انجام بدهد، اطلاع دارد و آماده است. طبعا همیشه چیزهایی برای بهتر شدن وجود دارد اما حداقل برای آینده کوتاه مدت، مشکلی نخواهیم داشت. تعداد بسیار زیادی بازیکن خوب داریم که هیچ کدام هم خسته نیستند و به لحاظ روانی هم مشکلی وجود ندارد. در بازی امروز از تعداد توپ ربایی‌های پس از لو دادن توپ، راضی بودم. بریتویت بسیار بهتر از چیزی که انتظار داشتیم، کار کرد. به نظرم او خرید فوق العاده‌ای خواهد شد و با نیاز تیم، وفق پیدا می‌کند. امروز به جز صحنه‌هایی که به گل ختم شد، تحرکاتش را هم دیدیم. او فوتبالیست فوق العاده‌ای است و کمک زیادی به ما خواهد کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.