سرمربی تیم فوتبال اینتر به شاگردانش برای مصاف با سامپدوریا در هفته بیست‌و‌پنجم سری A هشدار و درباره وضعیت خرید جدید تیمش توضیح داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آنتونیو کونته، سرمربی تیم فوتبال اینتر در نشست خبری پیش از بازی فردا شب‌ (یکشنبه) شاگردانش مقابل سامپدوریا در ورزشگاه سن‌سیرو به خبرنگاران گفت: بازی سختی پیش رو داریم و سختی آن هم به این دلیل است که حریف ما تیمی قوی است. با وجود شکست اخیرش (باخت ۵ بر یک خانگی مقابل فیورنتینا) سامپدوریا وضعیت خوبی دارد.

کونته در حالی به شاگردانش درباره وضعیت خوب سامپدوریا هشدار داد که این تیم با تنها یک امتیاز اختلاف نسبت به جنوا، در رده هفدهم و خارج از منطقه سقوط جدول رده بندی سری A قرار دارد.

سرمربی نراتزوری افزود: سامپدوریا زنده است و همچنان می‌جنگد. سرمربی آنها کلودیو رانیری هم فردی بسیار با تجربه است و این تیم بازیکنان باکیفیتی دارد. مهاجم آنها فابیو کوالیارلا هرسال دارد ما را حیرت‌زده می‌کند. پس باید حواس‌مان را حسابی جمع کنیم تا بتوانیم سه امتیاز را بگیریم.

اینتر در شرایطی به مصاف سامپدوریا می‌رود که تنها سه روز از بازی قبلی‌اش در لیگ اروپا در خانه لودوگرتس بلغارستان می‌گذرد، دیداری از دور رفت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا که با پیروزی ۲ بر صفر نماینده ایتالیا خاتمه یافت.

کونته افزود: مسلماً سخت است که با تنها یک روز استراحت برای این بازی آماده شویم. زمانی چندانی برای تغییر استراتژی بازی‌مان نداریم پس باید به آن عادت کنیم. مارسلو بروزوویچ و آلساندرو باستونی دیروز در تمرینات شرکت کردند. با این حال لازم است که شرایط آنها را ارزیابی کنیم و من هم بارها گفته‌ام که باید حواس‌مان به بازی‌های خودمان باشد و بازی به بازی پیشرفت کنیم. موانعی پیش روی‌مان قرار خواهد گرفت اما این شامل همه بخش‌های زندگی می‌شود. چیزی که اهمیت دارد این است که ما همیشه قدرت پیشرفت داشته باشیم و بدون آنکه دچار استرس شویم برای رسیدن به هدف‌مان تلاش کنیم.

گمانه‌زنی‌هایی درباره ترکیب احتمالی اینتر برای مصاف با سامپدوریا صورت گرفته مبنی بر اینکه کونته از بازیکن جدیدش کریستین اریکسن به‌عنوان هافبک بازیساز پشت سر لائوتارو مارتینس و روملو لوکاکو استفاده خواهد کرد، البته در صورتی که بروزوویچ در خط میانی تیم قرار بگیرد.

سرمربی پیشین یوونتوس در این خصوص اظهار داشت: در بعضی از بازی‌ها شما از شانس بیشتری برای تغییر دادن سیستم تاکتیکی‌تان برخوردار هستید، اما ما نباید فراموش کنیم که برای انجام هر کاری باید آن را تمرین کرد. تیم ما به تعادل خاصی نیاز دارد. بنابراین هر تغییر تاکتیکی مستلزم داشتن زمان لازم است.

کونته در پایان درباره شایعه پیوستن مهاجم آرژانتینی تیمش لائوتارو مارتینس به بارسلونا به خصوص بعد از تمجید لیونل مسی از او هم عنوان کرد: مارتینس کاملاً روی کارش تمرکز دارد. او می‌داند که دارد خوب بازی می‌کند و باید به همین روند کارش را ادامه دهد. او فقط ۲۲ سال سن دارد و تا همین الان هم نسبت به سال گذشته کلی پیشرفت کرده است. من از داشتن او در ترکیب تیمم خوشحالم.

اینتر فردا شب از ساعت ۲۳:۱۵ به وقت تهران میزبان سامپدوریا خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.