سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش گفت که آنها با عملکرد خوب‌شان در نیم‌فصل اول سطح توقعات مردم و هواداران را بالا برده‌اند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، مجتبی سرآسیایی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان در هفته بیستم لیگ برتر اظهار داشت: بعد از بازی‌هایی که داشتیم برای بازی فردا تیم کاملاً آماده است، خوب ریکاوری کرده‌ایم و در شرایط خوبی قرار داریم. خبری آمد که باید بازی‌های فردا بدون تماشاگر برگزار شود. ما بعد از مدت‌ها که بیرون از خانه بازی کرده‌ایم باید فردا در ورزشگاه خودمان بازی کنیم و دوست داریم هواداران‌مان در کنار ما حضور داشته باشند.

در ادامه خبرنگاری درباره اینکه آیا برگزاری بازی بدون حضور تماشاگر قطعی شده است, سؤال پرسید که مدیر رسانه‌ای تیم شهر خودرو توضیح داد: این موضوع را پیگیری کرده‌ایم، ولی هنوز سازمان لیگ به طور رسمی این موضوع را اعلام نکرده است و باید برای هر سه بازی فردا شورای تأمین استان‌ها نظر بدهد. وزارت بهداشت در این باره اطلاعیه داده است، ولی سازمان لیگ رسماً اعلام نکرده است. منتظر جلسه هماهنگی امشب هستیم تا ببینیم چه پیش می‌آید.

سرمربی شهر خوردو نیز در این باره عنوان کرد: تاکنون به ما اعلام رسمی نشده است, ولی سلامتی مردم برای ما قطعاً مهم است و در درجه اول اولویت قرار دارد، ولی بحث این است که ما از همه بیشتر در حال متضرر شدن از این موضوع هستیم. الان در لیگ قهرمانان آسیا نمی‌توانیم در مشهد بازی کنیم و در لیگ برتر هم مدتی است که در خانه بازی نکرده‌ایم و اگر این بازی نیز الان بدون تماشاگران‌مان برگزار شود, خیلی متضرر خواهیم شد. اگر قرار باشد بازی بدون تماشاگر برگزار شود و سلامتی هواداران اولویت داشته باشد, این بازی کلاً برگزار نشود و به آینده موکول شود.

سرآسیایی درباره اینکه آیا از عملکرد تیمش در نیم‌فصل دوم در مقایسه با نیم‌فصل اول راضی است یا خیر, گفت: مقایسه نیم‌‌فصل اول و دوم در شرایط مساوی قرار نگرفته است. ما الان با فشردگی بازی‌ها, مسابقات آسیایی و فشاری که به بچه‌ها پشت سر هم وارد می‌شود روبه‌رو هستیم. این مسائل ما را در شرایط سختی قرار داده است، ولی از لحاظ کیفی کاملاً از بچه‌ها راضی هستیم.

وی در ادامه افزود: بعد از بازی با پاختاکور در ابتدا ما احساس کردیم, بچه‌ها در این بازی شرایط فنی خوبی نداشته‌اند، ولی وقتی بازی را دوباره نگاه کردیم, فهمیدیم که بچه‌ها کاملاً از لحاظ فنی خوب بودند. گل اولی که دریافت کردیم روی اشتباه فردی بود، ولی در گل‌های دوم و سوم بحث میزبانی دخیل بود. ما با تیمی که برای رده دوم گروه می‌توانستیم رقابت کنیم, شرایط برابری نداشته‌ایم و دو بازی پشت سر هم بیرون از خانه برگزار کردیم، ولی پاختاکور برعکس ما بود. شرایط در نیم‌فصل دوم با نیم‌فصل اول مساوی نیست، ولی از لحاظ کیفی و فنی از تیم راضی هستم. بازیکنان تلاش می‌کنند تا خودشان را در بالاترین شرایط کیفی قرار دهند.

سرمربی شهر خودرو درباره وضعیت میرسلاو اووف بازیکن اوکراینی این تیم نیز گفت: این بازیکن روز به روز به شرایط کاری ما نزدیک‌تر می‌شود و فکر می‌کنم می‌توانیم از او بیشتر استفاده کنیم. او اشتیاق خوبی دارد و این می‌تواند به ما کمک کند.

سرآسیایی درباره اینکه آیا برای بازی فردای تیمش غایب دارد یا خیر، ابراز داشت: خدا را شکر برای فردا نه مصدوم و نه محروم داریم و تمام بازیکنان آماده هستند. تراکم بازی‌ها, خستگی را برای بازیکنان در پی دارد، ولی با درایت کادر فنی و پزشکی تیم مشکلی نخواهد بود و بازیکنان برای هر بازی به خوبی آماده می‌شوند.

وی در پاسخ به این سؤال که صعود تیم به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا, باعث بالارفتن انتظارات شده است, اشاره کرد: کاری که امسال شهر خودرو کرد, در تاریخ فوتبال استان خراسان یک اتفاق بزرگ است. بازیکنان شهر خودرو با وجود مشکلاتی که بود, تلاش زیادی کردند و باشگاه هم انرژی زیادی گذاشت تا این کار بزرگ انجام و باعث شادی هواداران و یک تاریخ‌سازی در فوتبال خراسان ثبت شود. این بزرگ‌ترین افتخار فوتبالی استان خراسان است و باید دست مریزاد به بازیکنان و باشگاه گفت که این افتخار را رقم زده‌اند.

سرمربی شهر خودرو یادآور شد: باید قبول کنیم که سطح تواقعات مردم بعد از حضور در مرحله گروهی بالاتر رفته است، ولی باید یادمان باشد که شاید ابتدای فصل خیلی‌ها با توجه به وضعیت تقویت تیم به حضور آبرومند در پلی‌آف نیز راضی بودند. هواداران باید مطالبات منطقی داشته باشند و ببینند که با چه شرایطی بازی می‌کنیم. ما شرایط کاملاً خاصی داریم، اما سطح توقع مردم بالا رفته است که البته خودمان موجب آن بوده‌ایم.

سرآسیایی با بیان اینکه «باید به شهر خودرو منطقی نگاه شود»، گفت: مدیریت باشگاه نیز در ابتدا اعلام کرد که ما بیشتر برای کسب تجربه در آسیا حاضر می‌شویم و باید برای موفقیت‌های بیشتر چند سال روی تیم کار شود. با این حال اما تیم با همه انگیزه و پتانسیل کار می‌کند. این‌طور نیست که ما از قبل شکست خورده باشیم. از مردم می‌خواهم که واقع‌بینانه‌تر به این مسائل نگاه کنند.

وی درباره دیدار فردای تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان نیز گفت: نفت حریف خیلی سختی است و ما مقابل آنها بازی مهمی داریم. این تیم یک تیم باهوش و فوتبال‌بلد است که نوع فوتبال مشخصی دارد. نفت از تیم‌های بالای جدول امتیازات زیادی گرفته است، ولی ما هم‌قسم هستیم و انگیزه کافی داریم تا بتوانیم پیروز شویم. دوست داشتیم تماشاگران‌مان فردا در ورزشگاه باشند، ولی ممکن است نباشند. دوست داریم یک برد خوب را تقدیم آنها کنیم.

سرمربی شهر خودرو در پایان این نشست خبری اعلام کرد که کورش مرادی به‌عنوان مربی دروازه‌با‌نان تیم شهر خودرو انتخاب شده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.