رحمان رضایی، بازیکن پیشین تیم ملی اعتقاد دارد که انتخاب دراگان اسکوچیچ به‌عنوان سرمربی جدید تیم ملی تصمیمی اشتباه بوده است.

رحمان رضایی که هفته گذشته به‌عنوان سرمربی تیم دسته اولی رایکای بابل انتخاب شد، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد انتخاب این تیم گفت: متأسفانه رایکا تا الان شرایط خوبی نداشته است، ولی ما امیدوار به بازی‌های آینده هستیم و این تیم باید در لیگ دسته اول بماند. ما شش بازی خانگی داریم که باید از این بازی‌ها نهایت استفاده را ببریم و نتایج خوبی بگیریم. متأسفانه در گذشته شرایط مدیریتی تیم هم خوب نبوده است، ولی الان وضعیت تغییر کرده و من هم به رایکا آمدم تا به این تیم کمک کنم و باعث خوشحالی هم‌استانی‌هایم شوم.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا رایکا در لیگ دسته اول می‌ماند؟»، تأکید کرد: رایکا باید بماند، جایگاه واقعی تیم اینجا نیست و حداقل باید در میانه جدول قرار بگیریم تا برای فصل آینده یک تیم قوی و مدعی بسته شود. فردا هم یک بازی مهم با سپیدرود رشت داریم و چشم‌انتظار حمایت هواداران و حضور آنها در ورزشگاه هستیم تا بتوانیم این بازی را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

رضایی در ارتباط با بازی‌های لیگ برتر و اینکه کدام تیم شانس اول قهرمانی در لیگ امسال است، تصریح کرد: تیم‌هایی مثل پرسپولیس، استقلال و سپاهان شانس‌های جدی قهرمانی هستند، ولی پیش‌بینی دقیق خیلی سخت است. با این حال فکر می‌کنم پرسپولیس مدعی اول قهرمانی است و شانس این تیم از بقیه مدعیان بیشتر.

بازیکن پیشین تیم ملی در پاسخ به این پرسش که نظرش درباره انتخاب اسکوچیچ به‌عنوان سرمربی جدید تیم ملی چیست، خاطرنشان کرد: زیاد دوست ندارم در این مورد صحبت کنم و فقط باید بگویم که این انتخاب اشتباه بود. حالا که در این شرایط چنین انتخابی صورت گرفته دیگر انتقاد چیزی را عوض نمی‌کند و همه ما باید تیم ملی را حمایت کنیم. بازی‌های مهمی پیش روی تیم ملی است و اگرهم قرار است انتقادی صورت بگیرد باید سازنده باشد و جنبه تخریب نداشته باشد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳ )