سرمربی تیم فوتبال آرسنال معتقد است شاگردانش می‌توانستند با نتیجه بهتری المپیاکوس را در لیگ اروپا شکست دهند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، میکل آرتتا که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (پنجشنبه) در دور رفت از مرحله یک‌شانزدهم نهایی لیگ اروپا با نتیجه یک بر صفر در خانه المپیاکوس به برتری دست یافت و روند شکست‌ناپذیری خود را به ۹ بازی در تمامی رقابت‌ها رساند، به شبکه تلویزیونی «بی‌تی اسپورت» گفت: روز به روز پیش‌ می‌رویم چون در فرآیندی که در پیش گرفته‌ایم، می‌خواهم در خیلی چیزها پیشرفت کنیم.

سرمربی آرسنال ادامه داد: در این بازی چیزهای زیادی دیدم که مانع از این شد تا بیشتر بر بازی تسلط داشته باشیم و موقعیت‌های بهتری را روی دروازه المپیاکوس خلق کنیم. المپیاکوس هم بازی جسورانه و متعهدانه‌ای را از خود به نمایش گذاشت، بنابراین باید برای کار آنها هم ارزش قائل شد.

آرتتا اظهار داشت: نتیجه واقعاً خوبی کسب کردیم چون کسب پیروزی خارج از خانه در لیگ اروپا خیلی دشوار است. بابت به نمایش گذاشتن چنین عملکردی در این ورزشگاه، باید برای این کار بازیکنان‌مان ارزش قائل شویم. در ۱۰ دقیقه اول به دردسر افتادیم و توپ‌ها را به سادگی از دست می‌دادیم. پس از آن کم‌کم کنترل بازی را در اختیار گرفتیم و موقعیت‌هایی که می‌خواستیم را خلق کردیم.

سرمربی آرسنال گفت: در نیمه دوم جدای از ضربات شروع مجدد، در خط دفاع عملکرد بهتری را ارائه کردیم و بازی را در نیمه حریف بهتر تحت‌کنترل داشتیم و حتی فرصت زدن گل‌های بیشتر را داشتیم. می‌توانستیم با وضعیت بهتری پا به بازی برگشت بگذاریم، اما همین نتیجه هم خوب است. موقعیت‌های خوبی در این بازی توسط بازیکنان سرشناس‌مان داشتیم که انتظار داشتیم آنها را گل می‌کردند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.