اولگنار سولسشایر امیدوار است تیمش با پیشروی در رقابت‌های لیگ اروپا فصل طولانی‌تری داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اولگنار سولسشایر هر چند به قهرمانی در رقابت‌های لیگ اروپا چشم دوخته اما امیدوار است شیاطین سرخ از طریق لیگ برتر انگلیس جواز صعود به فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا صعود کنند.

سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل بروژ در دور رفت مرحله یک‌شانزدهم نهایی رقابت‌های لیگ اروپا اظهار داشت: ایگالو همراه تیم سفر کرده است. باید از ترکیب چرخشی استفاده کنیم. او یکی از کسانی است که می‌تواند در ترکیب اصلی قرار بگیرد. هنوز تصمیم گیری نکرده‌ایم. اودیون مهاجمی از جنس دیگر و یک گلزن است. این را در تمرینات شاهد بوده‌ایم. او می‌داند چطور باید به عنوان یک مهاجم مرکزی بازی کند. ایگالو یک ورزشکار و انسانی فوق العاده محسوب می‌شود. همین حالا هم به خوبی بین اعضای تیم حل شده است. امیدواریم به فرم مطلوب برسد. او نیاز دارد پس از تمرینات کمی بیشتر تمرین کند. باید تا جای ممکن به این بازیکن فرصت بازی بدهیم. مطمئنم اودین هم فرصت خاص خودش را خواهد داشت.

سولسشایر در ادامه افزود: پوگبا به هیچ وجه فعلا نمی‌تواند همراه تیم تمرین کند. امیدوارم راشفورد در همین فصل بازی کند. امیدوارم در لیگ اروپا پیشروی کنیم و فصل برای ما طولانی‌تر شود. این روند زمان می‌طلبد. من پزشک نیستم. امیدوار بودم پوگبا زودتر از آنچه به نظر می‌رسد، ریکاوری کند. اگر به اندازه کافی آماده نباشد، راهی مسابقات یورو نخواهد شد.پل آزمایشی انجام داد و مصدومیتش شدیدتر از آنچه تصور می‌شد، بود. نمی‌دانستم او برای ریکاوری اینقدر زمان می‌خواهد. پل وقتی حالش خوب شود، قوی‌تر خواهد بود بنابراین اهمیت دارد که درباره این ستاره عجله نکنیم.

او درباره تداوم استفاده از خط دفاع ۳ نفره افزود: هر تیمی دوست دارد چند سبک بازی داشته باشد. منچستر یونایتد اغلب با خط دفاعی ۳ نفره بازی نمی‌کند. ما در چند بازی با توجه به گزینه‌هایی که داشتیم سراغ این سیستم رفتیم. هافبک‌های زیادی داریم که می‌توانند در این ترکیب بازی کنند و مدافعان میانی هم سلامت‌شان را بازیافته‌اند. باید پیشرفت کنیم، بهتر شویم و ثبات داشته باشیم. اگر نتیجه بگیریم، شانس حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا را خواهیم داشت.ما روی حرکاتش و ارتباط ون‌بیساکا با مهاجمان کار کرده‌ایم. مهاجمان باید وارد محوطه جریمه شوند و تعدد نفرات در آنجا بیشتر باشد. آرون چند پاس گل خوب فرستاده و حالا می‌تواند نقش بزرگی ایفا کند. مدافع کناری یونایتد باید بتواند پاس گل بفرستد. او در نبردهای تک به تک از بهترین مدافعانی است که دیده‌ام.

تاثیر شلوغی تقویم بازی‌ها در انتخاب ترکیب تیم از نظر سولسشایر موضوع مهمی است. او در این باره افزود: ریکاوری ۲ روزه زیاد نیست. باید برای این برهه آماده می‌شدیم. از روز دوشنبه طی ۲۱ روز ۷ بازی انجام خواهیم داد و کار با بازی مقابل منچسترسیتی به پایان می‌رسد. ترکیب بزرگی داریم و ۱۹ بازیکن همراه ما هستند. چند تن از جوانان تیم همراه ما سفر نکردند. نباید تغییرات زیادی اعمال کنم اما باید به اندازه‌ای باشد که ثبات‌مان را حفظ کنیم. می‌خواهیم تمامی بازیکنان حس کنند عضوی از تیم هستند. به صورت ایده آل دوست داریم شنبه بازی کنیم و بعد پنجشنبه دوباره به میدان برویم اما نمی‌توانیم گله کنیم. این بچه‌ها شگفت انگیز هستند و با اوضاع کنار می‌آیند. آن‌ها جوان و سرحال هستند و زود ریکاوری می‌کنند.

او در پایان افزود: امیدوارم از طریق لیگ به فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا صعود کنیم. در هر پست ۲ بازیکن در اختیار داریم. ترجیح می‌دهیم بازی‌های زیادی داشته باشیم. چون قبلا مربی هالند بودم، برایش خوشحالم. او پسر سطح بالایی است که بهترین‌ها را برایش می‌خواهم. هالند شروع فوق العاده‌ای در دورتموند داشته. این خبر خیلی خوبی برای نروژ است چون دوباره مهاجمی داریم که می‌تواند گلزنی کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.