باشگاه یوونتوس وضعیت مهاجم برزیلی منچسترسیتی و مهاجم حال حاضر پاری‌سن‌ژرمن را زیرنظر دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه ایتالیایی «توتو اسپورت» گزارش داد؛ باشگاه یوونتوس، گابریل ژسوس و مائورو ایکاردی را به عنوان اهداف تابستانی خود به منظور تقویت خط حمله راه‌راه پوشان تورین در نظر دارد. در حالی که این نشریه اشاره‌ای نکرده که اولویت با جذب کدامیک از این دو مهاجم است، قیمت هر یک از آنها در بازار نقل‌وانتقالات در حدود ۷۰ میلیون یورو تخمین زده شده است.

همچنین گفته می‌شود باشگاه رئال مادرید هم نسبت به جذب ایکاردی علاقه‌مند است، به طوری که حتی نشریه اسپانیایی «دُن بالن»، خبر داده مدیران این باشگاه اسپانیایی در نظر دارند لوکا یوویچ صربستانی را به همراه مبلغی خاص به اینتر پیشنهاد دهند تا در قبالش این مهاجم ۲۶ ساله را به سانتیاگوبرنابئو ببرند.

با این حال به نظر می‌رسد این مهاجم آرژانتینی تمایل دارد پس از اتمام قرارداد قرضی یک ساله‌اش با پاری‌سن‌ژرمن، در پایان فصل جاری به ایتالیا بازگردد. ایکاردی ۲۶ ساله که از سال ۲۰۱۳ عضو اینتر است، تابستان اخیر پس از اختلاف پیدا کردن با مدیران این باشگاه، برخلاف میل باطنی‌اش مجبور شد به صورت قرضی به پاریسی‌ها ملحق شود.

مائورو که تابستان اخیر هم بحث پیوستنش به یوونتوس مطرح بود، این فصل در ۲۸ بازی برای PSG، آمار ۱۹ گل‌زده و ۴ پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است. قرارداد فعلی ایکاردی با اینتر تا پایان ماه ژوئن ۲۰۲۲ اعتبار دارد، این در حالی است که پاری‌سن‌ژرمن می‌تواند بند خرید او را فعال کند.

گابریل ژسوس ۲۲ ساله هم جزو آن دسته بازیکنانی است که انتظار می‌رود با محرومیت منچسترسیتی از حضور در دو دوره بعدی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا به دلیل نقض قوانین بازی جوانمردانه مالی یوفا، در پایان این فصل از این تیم جدا شود. این مهاجم برزیلی که تا سال ۲۰۲۳ تحت‌قرارداد منچسترسیتی است، این فصل در ۳۳ بازی موفق شده ۱۶ گل بزند و ۹ پاس گل هم برای هم‌تیمی‌هایش بسازد.

کریستیانو رونالدو، پائولو دیبالا، گونسالو ایگواین، فدریکو برناردسکی و داگلاس کاستا، نیروهای هجومی حال حاضر راه‌راه پوشان تورین به شمار می‌روند و با توجه به احتمال جدایی یک یا دو بازیکن از این جمع در پایان فصل، مدیران باشگاه یوونتوس به همین منظور ایکاردی و ژسوس را زیرنظر گرفته‌اند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.