مدافع میانی تیم فوتبال بارسلونا به اظهارات یک خبرنگار که اتهامات نسبت داده شده به مدیران این باشگاه را بی‌اساس توصیف کرده بود، واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حواشی و جنجال‌های پیرامون باشگاه بارسلونا بعد از افشاگری شبکه رادیویی کادناسر درباره رسوایی رئیس این باشگاه با ورود جرارد پیکه به این ماجرا تشدید شد.

کادناسر مدعی شده که خوسپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا و همکاران او در کادر مدیریتی باشگاه به یک شرکت رسانه‌ای به نام «I۳ Venturs» نزدیک به یک میلیون یورو پرداخته‌اند تا این شرکت با حساب‌های کاربری‌اش در شبکه‌های اجتماعی از عملکرد آنها دفاع کند و در عین حال از بازیکنان فعلی و پیشین تیم انتقاد کرده و ناکامی‌های تیم را به آنها نسبت دهد.

بعد از باشگاه بارسلونا که با انتشار یک بیانیه ادعای کادناسر را تکذیب کرد، خوسپ ماریا بارتومئو هم از پایان همکاری این باشگاه با شرکت رسانه‌ای مذکور خبر داد. روز دوشنبه نیز یک خبرنگار اسپانیایی به نام «مارسال لورنته» در واکنش به ماجرایی که به «بارسا گیت» معروف شده است، ادعا کرد این ادعا بی‌اساس است. او در صفحه شخصی‌اش در توئیتر نوشت: «من محیط و خصوصیات باشگاه بارسلونا و اعضای این باشگاه را سال‌هاست که می‌شناسم و خوشبختانه دیگر سیستم این باشگاه به گونه‌ای نیست که به آسانی بتوان زد و بند کرد. اعضای باشگاه اکنون باهوش‌تر هستند و دقیقاً می‌دانند که چطور باید آنهایی که از رسانه‌ها برای تحقق اهداف سیاسی و اقتصادی‌شان در بارسلونا استفاده می‌کنند را شناسایی کنند.

پیکه هم که گویا از اظهارات این خبرنگار اسپانیایی رضایت نداشت در قالب تنها یک کلمه پاسخ او را داد و او را «عروسک خیمه شب بازی» توصیف کرد تا به نوعی او را هم در دسته همان افرادی قرار دهد که در شبکه‌های اجتماعی به مدافع میانی بارسلونا و دیگر بازیکنان این تیم حمله کردند و سعی داشتند که آنها را مسبب آشفتگی‌های اخیر این تیم جلوه دهند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.