سرمربی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن معتقد است شاگردانش به اندازه کافی در بازی با دورتموند صبور نبوده‌اند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، توماس توخل که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (سه‌شنبه) در دور رفت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سیگنال ایدوناپارک با نتیجه ۲ بر یک مغلوب بوروسیا دروتموند شدند، پس از این بازی در خصوص استفاده از سیستم بازی ۳-۴-۳ در این دیدار اظهار داشت: ما با همین سیستم مقابل دیژون بازی کرده بودیم. این سیستم این اجازه را به ما می‌دهد تا با قدرت هجومی بیشتری بازی کنیم، بر بازی‌مان سرعت ببخشیم و بر بازی کنترل پیدا کنیم. در چنین شرایطی اگر نتیجه مدنظر حاصل نشود، گفتن اینکه سیستم بازی‌مان اشتباه بود، آسان است، اما فراموش نکنید که تیم‌های دیگر هم در این ورزشگاه شکست خورده‌اند. آنها در مرحله گروهی در وستفالن مقابل اینتر به پیروزی رسیدند و بارسلونا را هم متوقف کردند.

وی افزود: ما به اندازه کافی صبور نبودیم و زمانبندی مناسب در حمله را نداشتیم. همچنین نتوانستیم آن فشاری که می‌خواستیم را در حمله به دروتموند وارد کنیم و به اندازه کافی مالکیت توپ را در اختیار نداشتیم. ما وقتی به گل تساوی رسیدیم، در بازی هر اتفاقی ممکن بود رخ دهد و ما حتی به زدن گل دوم نزدیک بودیم.

سرمربی آلمانی پاریسی‌ها درباره ستاره فرانسوی تیمش که شب خوبی را در این بازی سپری نکرد، اظهار داشت: می‌دانستم که بازی سختی برای امباپه خواهد شد. او باید خیلی صبور بماند. دورتموند خیلی عمقی دفاعی می‌کرد. نیمار و کیلیان رابطه خیلی خوبی در زمین با هم دارند اما نیمار کمی ریتم خود را از دست داده و همین روی کیفیت بازی امباپه هم تأثیر گذاشته است.

توخل در پایان با اشاره به اینکه این جدال هنوز تمام نشده و تیمش هنوز شانس صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی این رقابت‌ها را دارد، خاطرنشان کرد: این بازی با نتیجه ۲ بر یک به اتمام رسید، اما ما هنوز یک بازی دیگر داریم. در واقع بین دو نیمه هستیم و ما امکان پیروزی در بازی برگشت را داریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.