سرمربی تیم فوتبال اتلتیکومادرید از عملکرد شاگردانش در شب پیروزی خانگی مقابل مدافع عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا تمجید کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیه‌گو سیمئونه پس از پیروزی یک بر صفر مردانش مقابل لیورپول در بازی خانگی دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا عملکرد دفاعی شاگردان خود را که بازی هجومی حریف را به شدت محدود کرده بود ستود.

سیمئونه پس از این بازی که درصد تملک توپ لیورپول ۷۲ درصد و تملک توپ مردان او تنها ۲۸ درصد بود، گفت: بهترین تیم دنیا نتوانست حتی یک شوت به سمت دروازه ما بزند. در هشت سالی که سرمربی اتلتیکومادرید بوده‌ام خیلی پیش نیامده بود که بازی تیمم را در چنین سطحی ببینم. ما پیروزی‌مان را از همان لحظه‌ای که اتوبوس تیم وارد ورزشگاه شد آغاز کردیم و دیدیم که چه تعداد از هواداران‌مان برای تشویق ما آمده‌اند. امشب بهترین شب من نبود، چون که جام نبرده‌ایم اما شبی احساسی بود. نظیر چنین شب‌هایی را شما از یاد نمی‌برید. امشب بهترین تیم دنیا میهمان ما بود اما این ما بودیم که بازی را بردیم.

سیمئونه در تمجید از هواداران اتلتیکومادرید که با تشویق‌های پرسروصدای خود نقش پررنگی در افت عملکرد حریف داشتند، اظهار داشت: جو ورزشگاه واقعاً هیجان‌انگیز بود و هر کسی را تحریک می‌کرد که زمین بازی برود و بازی کند. تیم هم با تلاشی فوق‌العاده، مانند عملکردی که در بازی مقابل والنسیا داشت، پاسخ این حمایت را داد.

سرمربی آرژانتینی اتلتیکومادرید سپس به هشدار همتای آلمانی‌اش در لیورپول که گفت در آنفیلد جو سنگینی منتظر نماینده اسپانیا خواهد بود، پاسخ داد و گفت: ما بدون ذره‌‌ای غرور و با تواضع کامل در بازی برگشت حضور پیدا خواهد کرد. اتلتیکومادرید به انجام بازی‌های مهم و حساس در استادیوم آنها عادت دارد.

شاگردان سیمئونه پیش از بازی برگشت که سه هفته دیگر برگزار می‌شود، در لالیگا سه بازی مقابل تیم‌های ویارئال، اسپانیول و سویا انجام خواهند داد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.