انتخابات فدراسیون فوتبال در مرحله ثبت نام عجایب و تخلفاتی را به همراه داشته که از آن جمله می توان به معرفی دو عضو رسمی فعلی فدراسیون در جایگاه نایب رئیس بانوان اشاره کرد!

به گزارش خبرنگار مهر، یکی از شروط ورود نامزدها به انتخابات عدم تاثیرگذاری در روند برگزاری انتخابات و احتمال یا امکان سوء استفاده از جایگاه سازمانی خود در انتخابات است.

با این وجود اسامی دو عضو شاغل و تاثیرگذار فدراسیون فوتبال در بین نامزدهای نایب رئیس سوم(بانوان) دیده می شود که ابهامات زیادی را ایجاد می کند.

پریا شهریاری معاون دبیرکل و رئیس کمیته فوتبال ساحلی فدراسیون فوتبال مسئول مستقیم ثبت نام و دریافت مدارک نامزدهای ریاست و عضویت در هیات رئیسه فدراسیون بود.

شهریاری طبیعتا تا پایان مرحله تایید و تکمیل مدارک متقاضیان همچنین در روند برگزاری و اجرای مجمع تاثیر مستقیم دارد. با این وجود نام وی در بین متقاضیان و گزینه های نایب رئیسی سوم خصوصا از جانب برخی نامزدها مطرح شده که قطعا شائبه احتمال تاثیرگذاری و جانبداری در انتخابات را ایجاد می کند.

فاطمه علیپور عضو کمیته امور استان های فدراسیون فوتبال هم گزینه دیگری است که به عنوان نائب رئیس سوم از سوی برخی کاندیداها مطرح شده در حالی که وی مسئولیت ارتباط فدراسیون و هماهنگی با روسای هیات های فوتبال استان ها را بر عهده دارد. بر این اساس آیا سمت و جایگاه چنین فردی نمی تواند ضامن دریافت رای از ۳۲ عضو مجمع و روسای هیات های فوتبال استان ها باشد؟

به نظر می رسد در انتخابات اخیر لابی ها و ارتباطات سازمانی مهمترین شاخصه برای رسیدن به کرسی های تاثیرگذار فدراسیون محسوب می شود و ظاهرا نظارت موجود هم برای جلوگیری از بروز اینگونه تخلفات کافی نیست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.