بازیکن پیشین استقلال می‌گوید آبی‌پوشان مقابل الاهلی با کمبود نفر مواجه بودند و این مساله موجب شد تا نتواند مقابل این تیم عربستانی پیروز باشد.

ادموند اختر، بازیکن پیشین استقلال در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شکست آبی‌پوشان مقابل الاهلی عربستان در رقابت‌های لیگ قهرمانان‌ آسیا گفت: استقلال با توجه به کمبود بازیکن و مصدوم‌هایی که داشت بازی قابل قبولی از خود ارائه کرد. تیم در نیمه اول خوب نبود اما در نیمه دوم نمایش بسیار خوبی داشت و طی یک بدشانسی نتوانست به گل مساوی برسد. درباره گل دوم استقلال که مردود اعلام شد، باید بگویم که با اینکه من دانش داوری ندارم اما بعید می‌دانم گل دوم استقلال آفساید بوده باشد.

او درباره نبود مهاجمانی مثل مهدی قائدی و شیخ دیاباته گفت: مهاجم‌هایی که در استقلال مصدوم بودند، جزو بازیکنان خوب لیگ هستند. ارسلان مطهری در این بازی کارش را خیلی خوب انجام داد اما اگر دیاباته یا قائدی در این بازی بودند کار استقلال خیلی راحت‌تر بود.

بازیکن پیشین استقلال افزود: الاهلی با خوش شانسی و با کمک داور توانست سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد. استقلال در این دستش خالی بود، تعویض‌هایی که فرهاد مجیدی در این بازی انجام داد، روند بازی را عوض کرد اما در نهایت استقلال این بازی را واگذار کرد. امیدوارم در بازی‌های بعدی این بدشانسی‌ها دست از سر استقلال بردارد.

او درباره عملکرد مسعود ریگی و علی دشتی خاطرنشان کرد:‌ مسعود ریگی یک بازیکن زحمت‌کش است که کارش را خیلی خوب انجام می‌دهد اما دشتی هم بعد مدت‌ها دوری از میادین بازی قابل قبولی داشت. دشتی با اینکه مثل دوران اوجش در سایپا نیست در این بازی نمایش قابل قبولی داشت.

اختر در پایان گفت: استقلال اگر قرار باشد مصدوم‌هایش روز به روز بیشتر شود، به مشکل می‌خورد اما اگر مصدوم‌ها به بازی برگردند، کار استقلال راحت‌تر می‌شود. امیدوارم مصدومیت‌های استقلال هر چه سریع‌تر برطرف شود تا شاهد موفقیت هر چه بیشتر این تیم باشیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )