نیمه اول دیدار تیم‌های فوتبال استقلال ایران و الاهلی عربستان در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا درحالی با برتری تیم عربستانی به پایان رسید که آبی‌ها یک پنالتی را از دست دادند.

به گزارش خبرنگار مهر، در روز نخست هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا شامگاه امروز دوشنبه تیم فوتبال استقلال در ورزشگاه جابرالحمد کویت میزبان تیم الاهلی عربستان بود که نیمه اول این دیدار با برتری ۲ بر یک تیم حریف به پایان رسید. ارسلان مطهری (۲۲) برای استقلال و سلمان الموشر (۱۶ و ۲۹) برای الاهلی گل زدند.

حسین حسینی، محمد دانشگر، نیکولای بودوروف، شاهین طاهرخانی، روزبه چشمی، مسعود ریگی، آرش رضاوند، وریا غفوری (کاپیتان)، میلاد زکی‌پور، ارسلان مطهری و علی دشتی مردانی بودند که برای استقلال به میدان رفتند.

آبی های تهران در شرایطی این دیدار را آغاز کردند که چند بازیکن اصلی خود را به دلیل مصدومیت و یا بیماری در اختیار نداشت و فرهاد مجیدی ناچار شد تغییراتی را در ترکیب تیمش ایجاد کند و با دستانی خالی به مصاف تیم قدیمی الاهلی برود.

با شروع بازی دو تیم نمایش پایاپایی داشتند اما این تیم الاهلی بود که در دقیقه ۱۶ از روی نقطه پنالتی به گل برتری رسید. سلمان الموشر این ضربه را برخلاف جهت حرکت حسینی به گل اول بازی تبدیل کرد.

با این حال چند دقیقه بعد مدافعان استقلال اشتباهی را مرتکب شدند که ارسلان مطهری بهترین استفاده را از آن کرد و با توپ ربایی توانست در دقیقه ۲۲ گل تساوی را به ثمر برساند.

در دقیقه ۲۹ تیم الاهلی از ضعف خط دفاعی استقلال استفاده کرد و توسط سلمان الموشر به گل دوم رسید. در این صحنه زکی پور از بازیکن حریف جا ماند تا مهاجم الاهلی با پاسی عرضی سلمان الموشر را در موقعیت دروازه خالی قرار دهد و این بازیکن دومین گل خودش و الاهلی را به ثمر برساند.

در دقیقه ۳۹ پاس رو به عقب وریا غفوری درون محوطه جریمه الاهلی به آرش رضاوند رسید که این بازیکن قصد عبور از مدافع حریف را داشت که برخوردی با وی صورت گرفت و داور کره ای اعلام ضربه پنالتی کرد. این ضربه را وریا غفوری در دقیقه ۴۱ زد که دروازه بان الاهلی توپ را مهار کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.