سرمربی تیم فوتبال لیورپول حرف‌های قبلی خود درباره کورس قهرمانی سری A را پس گرفت و پایان دیگری را برای این فصل از لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا پیش‌بینی کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یورگن کلوپ سرمربی تیم فوتبال لیورپول که اخیراً یوونتوس را مدعی اصلی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا معرفی و ادعا کرد تعجب می‌کند که چرا این تیم را با ۱۰ امتیاز فاصله در صدر جدول رده‌بندی سری A نمی‌بیند، حالا نظر دیگری دارد.

سرمربی آلمانی قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان در مصاحبه با شبکه رای اسپورت ایتالیا در پاسخ به این سؤال که امسال در کورس میان تیم‌های یوونتوس، اینتر و لاتزیو کدامیک قهرمان سری A می‌شود، گفت: من از لاتزیو برای قهرمانی در این فصل سری A حمایت می‌کنم. در این تیم ما یکی از بازیکنان سابق لیورپول، لوکاس لیوا را داریم. چیرو ایموبیله هم در این تیم هست که او نیز یکی از بازیکنان سابق من در بوروسیا دورتموند بود. مائوریتزیو ساری (سرمربی یوونتوس) و آنتونیو کونته (سرمربی اینتر) مرا ببخشید که این را می‌گویم اما به نظر من امسال لاتزیو شگفتی‌ساز بزرگ لیگ ایتالیا خواهد بود. این تیم دارد فصل فوق‌العاده‌ای را سپری می‌کند.

لاتزیو با پیروزی ۲ بر یک خانگی شب گذشته‌اش مقابل اینتر در هفته بیست‌و‌چهارم سری A توانست جای این تیم را در رده دوم جدول بگیرد و اکنون در فاصله یک امتیازی یوونتوس صدرنشین قرار دارد. این در حالیست که تیم تحت هدایت سیمونه اینزاگی در این فصل دو بار هم یوونتوس را (در سری A و سوپرجام ایتالیا) شکست داده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.