مسابقات هفته بیست‌ویکم نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال، به نام لاله‌های فوتبال برگزار و پیش از مسابقه نیز از شهیدان هر استان تجلیل خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ فوتبال ایران، مسابقات هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتبال به جهت گرامیداشت و ارج نهادن به مقام شهدای جامعه فوتبال، با نام لاله‌های فوتبال (یادواره شهیدرضایی‌مجد، گرامیداشت شهدای چوار و شهیدان جامعه فوتبال) برگزار می‌شود.

در این هفته قرار است در ورزشگاه‌های سراسر کشور ضمن ارج نهادن به مقام شامخ شهدای فوتبال از خانواده شهدای فوتبالیست هر استان پیش از مسابقات تجلیل شود. روز پنجشنبه ۸ اسفند نیز پیش از مسابقه پرسپولیس - شهرخودروی مشهد در ورزشگاه آزادی یاد و خاطره شهیدرضایی‌مجد، کاپیتان تیم فوتبال جوانان ایران و شهدای چوار گرامی داشته خواهد شد.

شهیدمهدی رضایی‌مجد، کاپیتان تیم فوتبال جوانان ایران در دهم اسفند ماه سال ۶۵ در عملیات کربلای پنج در شلمچه به شهادت رسید. همچنین در ۲۳ بهمن ماه سال ۱۳۶۵ هواپیماهای رژیم بعثی، مسابقه فوتبال بین تیم‌های منتخب چوار و منتخب جوانان ایلام را در شهر چوار بمباران کردند که در این فاجعه تاریخی ۹ بازیکن فوتبال، یک داور و پنج تماشاگر به شهادت رسیده و ده‌ها نفر به درجه جانبازی نائل شدند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.