اولگنار سولسشایر تیمش را آماده بازی بزرگ هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس مقابل چلسی کرده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اولگنار سولسشایر در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل چلسی در هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس ادعا کرد شیاطین سرخ در بازی‌های دشوار روند خوبی دارند.

سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد در این باره گفت: من هرگز چنین چیزی را نگفتم که ایگالو آماده بازی در روز دوشنبه خواهد شد. او به مدت ۲ هفته از مکان خود در شهر منچستر خارج نشده است. ما فقط احتیاط می‌کنیم تا ببینیم آیا مبتلا به ویروس کرونا شده یا نه. با توجه به مصدومیت مارکوس راشفورد به یک مهاجم دیگر نیاز داشتیم و شانس به خدمت گیری ایگالو را به صورت قرضی به دست آوردیم زیرا او یک گلزن است و می‌تواند به باشگاه ما کمک کند. ایگالو یک بازیکن حرفه‌ای و پسری خوب است و یک ویژگی خاص را به تیم ما اضافه خواهد کرد. به میدان آمدن ایگالو مدت زیادی طول نخواهد کشید. او از روی نیمکت کار را آغاز خواهد کرد و شاید بتواند گلزنی کند.

او درباره آخرین وضعیت مصدومیت پوگبا و مک تومینای افزود: برای بازی با چلسی تمامی بازیکنان را آماده بازی نداریم. مک‌تومینای، توانزبه و منساه مدتی زیادی نیست که به جمع ما پیوسته‌اند. بنابراین آماده بازی نیستند. پوگبا هم بازی نخواهد کرد.

او درباره مصدومیت راشفورد افزود: چطور می توانیم بدون حضور پوگبا، رشفورد و مک تومینای بازی کنیم؛ درحالی که در طول فصل با آن‌ها سر و کار داشتیم؟ بازیکنان ما این شانس را به دست آوردند که استراحت کنند و استراحت خیلی خوبی هم داشتند. این موضوع برای تک تک اعضای ترکیب مفید خواهد بود اما به نظرم برای دیگر تیم‌هایی لیگ منفعت بیشتری داشته است! کیفیت فوتبال در حال بهتر شدن است. دسامبر و ژانویه ۲ ماه بی رحم و طاقت فرسا به لحاظ تعداد بازی بود. هنگامی که در منچستریونایتد بازیکنی را جذب می‌کنید، حتی ۲ هفته هم برای استراحت کردن پیدا نخواهید کرد .بنابراین بازیکنان باید طراوت و کیفیت خاصی را نشان دهند.

سولسشایر درباره بازی با چلسی افزود: پیروزی در این بازی فاصله ما را با رقیب به ۳ امتیاز کاهش می‌دهد و این هدف ماست. در طول این فصل ۲ بار رقیب را برده‌ایم. چلسی در بازی‌های خانگی تیم خوبی است اما ما تلاش خود را خواهیم کرد به پیروزی دست یابیم. باید با اعتقاد و امید بیشتری به خودمان وارد میدان بازی شویم.

سولسشایر درباره اظهارات «فرد» اضافه کرد: بازیکنان تیم من در کنار یکدیگر هستند. من مصاحبه فرد را نخواندم و متوجه اظهاراتش نشدم. او می‌داند تیم منچستریونایتد، گروه فداکاری است. نمی‌دانم چگونه اظهارات فرد را تفسیر کنم اما مشکلی در این رابطه که کسی در این گروه تمام تلاش خود را نمی‌کند، وجود ندارد.

او در ادامه افزود: وقتی بازی با تساوی به اتمام برسد، همیشه سوالات و پرسش‌هایی وجود خواهد داشت. در مقابل یک تیم خیلی خیلی خوب بازی کردیم و آنتونی مارسیال و میسون گرینوود از پایان ماه دسامبر تا پایان ماه ژانویه بارها در بازی‌های مختلف به میدان رفتند. ما فاقد یک مهاجم دیگر بودیم. با این حال، ایگالو این امید را به ما داد تا از مهاجمی با سبک بازی متفاوت بهره‌مند شویم. امضای قرارداد با ایگالو فقط به دلیل نتایج نبود. ولورهمپتون در ۳ بازی پی درپی در مقابل ما موفق به گلزنی نشد و می دانیم آن‌ها چه تیم خوبی هستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.