سرمربی و بازیکن تیم پاختاکور ازبکستان بازی با شهر خودرو ایران را دشوار توصیف کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شوتا آرولادزه در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های پاختاکور و شهر خودرو گفت: فکر می‌کنم بازی آسانی نخواهد بود، زیرا خصوصیت همه تیم‌های ایرانی قدرت بدنی بالا و پرتلاش بودن آنها است. حریف در دفاع خیلی خوب بازی می‌کند و هیچ تیم معمولی در لیگ قهرمانان آسیا بازی نمی‌کند. شهر خودرو بدون امتیاز است و ما ۳ امتیاز داریم. برای نخستین‌بار است که در دو بازی متوالی میزبان هستیم. فردا برابر تیمی بازی می‌کنیم که شکست دادنش سخت است. ما هر ساله در آسیا برابر تیم‌های ایرانی بازی می‌کنیم و از هواداران می‌خواهم که به ورزشگاه بیایند.

اگور کریمتس، بازیکن تیم پاختاکور ازبکستان نیز درباره بازی با شهر خودرو اظهار داشت: هر چند شهر خودرو در بازی‌های اخیرش گل نزده است اما این بدان معنا نیست که حمله نمی‌کند و خط دفاعی پاختاکور می‌تواند آسوده‌ خاطر باشد. نقاط ضعف شهر خودرو را می‌دانیم. ما فردا با تیم قدرتمندی بازی می‌کنیم و تسلیم نخواهیم شد.

وی در واکنش به این پرسش که پاختاکور تاکنون برابر تیم‌های ایرانی نتایج خوبی کسب کرده است گفت: به آمارها توجه زیادی نمی‌کنیم. ما بیشتر روی شکست حریف تمرکز می‌کنیم. بازی‌های گذشته را به خاطر نداریم و آماده بازی جدید می‌شویم.

تیم‌های پاختاکور و شهر خودرو ساعت ۱۷:۳۰ فردا (دوشنبه) در بازی هفته دوم گروه B لیگ قهرمانان آسیا رودرروی هم قرار خواهند گرفت. پاختاکور در هفته نخست با نتیجه ۲ بر یک برابر تیم الاهلی امارات پیروز شد و شهر خودرو نیز شکست ۲ بر صفر را در بازی با الهلال پذیرفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.