مربی تیم فوتبال تراکتور ابراز امیدواری کرد که دیدار فردای این تیم برابر سایپا برگزار شود و شرایط جوی اجازه چنین کاری را بدهد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، علیرضا پژمان که به جای ساکت الهامی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سایپا در هفته بیستم لیگ برتر حضور یافته بود، گفت: آقای الهامی به دلیل سرما خوردگی به نشست نیامد و بابت این موضوع عذرخواهی کرد. سایپا تیم جوان و دونده‌ای است. ما هم نسبت به آنالیزی که کرده‌ایم تمرینات خوبی انجام داده و آماده‌ایم اگر شرایط جوی اجازه دهد سه امتیاز را بگیریم. بازی‌های خانگی برای ما حکم فینال را دارد و تلاش می‌کنیم تمام سه امتیازها را به دست بیاوریم.

وی در پاسخ به این پرسش که به نظرش در هوای برفی انجام بازی به نفع تراکتور و تیم‌های تبریزی است یا خیر؟ گفت: زمین بازی برای تمام بازیکنان یکی است. اگر شرایط زمین اجازه دهد تیم‌هایی که می‌توانند روی زمین بازی کنند، عملکرد بهتری خواهند داشت، اما تیم‌هایی که بازی مستقیم انجام می‌دهند در زمین‌هایی که کیفیت خوبی ندارند می‌توانند عملکرد بهتری داشته باشند.

مربی تیم تراکتور در پاسخ به این پرسش که ترجیح می‌دهد با آ‌ب و هوای موجود بازی فردا به تأخیر بیفتد یا برگزار شود، تصریح کرد: تمرینات خوبی انجام دادیم و امیدواریم شرایط جوی اجازه دهد تا فردا بازی کنیم، اما نماینده فدراسیون و ناظر بازی باید نظر بدهند. ما تابع تصمیم آنها هستیم.

«اگر ورزشگاه یادگار امام (ره) آماده نشود حاضر به بازی در ورزشگاه سپهبد سردار شهید سلیمانی هستید یا خیر؟» پژمان در واکنش به طرح این سوال گفت: فکر می‌کنم ورزشگاه یادگار امام (ره) و زمین بزرگ آن برای تیم ما بهتر است. این ورزشگاه شخصیت تیم ما و شهرمان است و دوست داریم آنجا بازی کنیم.

وی در خصوص وضعیت میثم تیموری و اینکه آیا این بازیکن در بازی فردا حضور خواهد داشت یا خیر؟ گفت: تیموری در تمرینات حضور داشته و اینکه بازی می‌کند یا خیر به نظر سرمربی بستگی دارد. بحث انضباطی هفته قبل هم موضوع خانوادگی بود که رفع شده است.

مربی تیم تراکتور در مورد محرمان و مصدومان تیمش یادآور شد: شجاعی را به دلیل محرومیت و میمبلا را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم. میمبلا فعلاً به کشورش سفر کرده و امیدواریم در بازی‌های بعد بتوانیم از او استفاده کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.