سرمربی اروگوئه‌ای تیم فوتبال الریان قطر اعتراف کرد که تیمش عملکرد خوبی برابر نماینده ایران نداشت. او نداشتن تمرکز را دلیل اصلی شکست برابر استقلال دانست.

به گزارش ایسنا به نقل از الرای، الریان در دیدار برابر استقلال که در قطر برگزار شد تحقیر شد و با نتیجه ۵ بر صفر تن به شکست داد.

دیگو آگیره سرمربی اروگوئه ای الریان اینگونه به شکست سنگین تیمش واکنش نشان داد: شکستی سنگین و باور نکردنی را متحمل شدیم. سخت است که درباره بازی که در آن با ۵ گل تن به شکست داده اید صحبت کرد.

او ادامه داد:در نیمه نخست دو گل دریافت کردیم و همین کافی بود تا جریان بازی تغییر کند و سرنوشت آن عوض شد.با وجود آنکه تیم بهتر بودیم و بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتیم اما تمرکز لازم را نداشتیم. از فرصت های که به دست آوردیم استفاده نکردیم و گل دوم استقلال باعث شد تا همه چیز خراب شود.

سرمربی الریان در پایان گفت: من قبول ندارم که تنها مدافعان مقصر هستند. همه باید مسئولیت این شکست سنگین را قبول کنند. فوتبال بسیار عجیب است. تا ۲۰ روز قبل ما بهترین تیم قطر بودیم و بهترین خط دفاعی را داشتیم اما الان با ۵ گل تن به شکست می دهیم. باید این شکست را فراموش کرد و دوباره خود را دریابیم تا بیشتر از این امتیاز از دست ندهیم و تن به شکست ندهیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.