سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در گزارشی به بررسی دیدارهای تیم‌های فوتبال استقلال و شهر خودروی ایران مقابل رقبای قطری‌شان پرداخت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فردا (سه‌شنبه) آخرین دیدارهای مرحله پلی‌آف مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا برگزار می‌شوند که طی آن تیم‌های استقلال و شهر خودروی ایران، به ترتیب میهمان الریان و السیلیه قطر خواهند بود.

سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC)، گزارشی درباره دیدارهای فردا نوشت که بخشی از آن که به بازی نمایندگان کشورمان مربوط است، در زیر آمده است:

یکی از جذاب‌ترین بازی‌های پلی‌آف، دیدار السیلیه مقابل شهر خودروی ایران است، جایی که برنده بازی برای اولین بار جواز صعود به مرحله نهایی رقابت‌ها را کسب می‌کند. السیلیه در فصل گذشته لیگ ستارگان قطر، در جایگاه سوم قرار گرفت و تیمش را با کریم انصاری‌فرد تقویت کرد. شهر خودرو هم در رده چهارم لیگ برتر قرار گرفت و در مرحله دوم پلی‌آف، با نتیجه ۲ بر یک از سد الرفاع بحرین گذشت.

تیم قدرتمند ایران یعنی استقلال پس از شکست ۳ بر صفر الکویت در دور نخست پلی‌آف، حالا برای بازگشت به رقابت‌های آسیایی باید الریان قطر را خارج از خانه شکست دهد. الریان تلاش می‌کند برای دهمین بار به لیگ قهرمانان آسیا صعود کند، اما آنها هیچ‌وقت نتوانسته‌اند فراتر از دور گروهی بروند. دو تیم آخرین بار در دور گروهی سال ۲۰۱۸ به مصاف هم رفتند. بازی دو تیم در دوحه با تساوی ۲-۲ به پایان رسید و استقلال در تهران با نتیجه ۲ بر صفر پیروز شد. جایی که تیم ایرانی صعود کرد و الریان حذف شد.

شهر خودرو از ساعت ۱۸:۴۰ (به وقت ایران) برابر السیلیه صف‌آرایی می‌کند و استقلال از ساعت ۱۸:۴۵ (به وقت ایران) به مصاف الریان می‌رود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.