کاپیتان تیم فوتبال نفت آبادان با اشاره به حضور اسکوچیچ پس از بازی با نفت مسجدسلیمان در رختکن، گفت: او در حالی‌که بسیار ناراحت بود، گفت به دلیل مشکلات خانوادگی و بیماری نمی‌تواند به کار خود ادامه دهد و باید کلا از ایران برود زیرا به دلیل مشکلات خانوادگی، فشار زیادی روی او است.

مسلم مجدمی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص شکست صنعت نفت آبادان در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال کشور برابر نفت‌مسجدسلیمان، اظهار کرد: از همان نیمه اول بازی را بد شروع کردیم و متاسفانه در دقایق پایانی این نیمه، یک گل هم دریافت کردیم. در نیمه دوم، بازی را خوب شروع کردیم و موقعیت‌هایی برای گلزنی داشتیم که از دست رفتند. به نظرم اگر نیمه اول، آن گل دیرهنگام را دریافت نمی‌کردیم، می‌توانستیم در نیمه دوم جبران کنیم.

وی بیان کرد: برخی مواقع نیز ممکن است یک تیم در شرایط خودش نباشد و بازی با نفت مسجدسلیمان هم، روز ما نبود و با دو گل شکست خوردیم. امیدوارم در دیدارهای آینده بتوانیم این نتیجه را جبران کنیم.

بازیکن تیم فوتبال نفت آبادان در خصوص خداحافظی دراگان اسکوچیچ نیز گفت: اسکوچیچ پس از بازی به رختکن آمد و از بازیکنان خداحافظی کرد که ما شوکه شدیم زیرا پیش از این حرفی در خصوص خداحافظی او وجود نداشت.

وی ادامه داد: اسکوچیچ در حالی‌که بسیار ناراحت بود، به ما گفت به دلیل مشکلات خانوادگی و بیماری نمی‌تواند به کار خود ادامه دهد. البته او دلیل اصلی خداحافظی‌اش را مشکلات خانوادگی عنوان کرد و گفت باید کلا از ایران برود زیرا به دلیل مشکلات خانوادگی، فشار زیادی روی او است.

مجدمی خاطر نشان کرد: اسکوچیچ پس از بازی نیز همراه تیم به آبادان برگشت و نمی‌دانم چه زمانی قرار است به کشورش برگردد. البته او قبلا هم استعفا داده بود و باشگاه تلاش کرده بود که او بماند.

وی بیان کرد: رفتن اسکوچیچ صد درصد روی روند تیم تاثیر می‌گذارد زیرا با این مربی، کارمان را خوب شروع کردیم و اکنون در حال شناخت کامل از یکدیگر بودیم که متاسفانه تصمیم به جدایی گرفت.

کاپیتان فوتبال نفت آبادان گفت: اگرچه روز گذشته برابر نفت مسجدسلیمان شکست خوردیم، اما در همان رده چهارم جدول باقی ماندیم و اکنون برای کسب نتایج بهتر به حمایت هواداران‌مان نیاز داریم. با رفتن اسکوچیچ شرایط سخت می‌شود ولی تلاش‌مان را می‌کنیم. باشگاه نیز باید هر چه سریع‌تر تکلیف سرمربی را مشخص کند تا این موضوع در روند تیم تاثیر بدی نگذارد. بازی سختی با پرسپولیس داریم و امیدوارم تصمیماتی گرفته شود که شرایط بهتر شده و امتیاز این بازی را از دست ندهیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.