بازیکن تیم فوتبال استقلال در آستانه دیدار تیمش برابر الریان گفت: با وجود اتفاقات اخیر و اینکه الریان تیم بهتری نسبت به قبل شده، آماده برگزاری این دیدار و کسب نتیجه از آن هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۸:۴۵ فردا سه شنبه در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا در شهر دوحه میهمان تیم الریان قطر است و در صورت برد در این بازی به مرحله گروهی این رقابت ها راه می یابد.

روزبه چشمی بازیکن تیم استقلال که به همراه فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از این بازی حاضر شده بود، گفت: فکر می‌کنم الریان نسبت به سال‌های قبل خیلی بهتر شده و قطعا بازی خیلی سختی برابر آنها داریم. با اینحال به طور قطع با تمرینات و برنامه‌های پیش بینی شده از سوی کادرفنی، آماده این بازی هستیم.

وی ادامه داد: با وجود تمام اتفاقاتی که بعد از بازی با الکویت رخ داد و خستگی‌هایی که بابت پرواز داشتیم ولی آماده بازی هستیم و تلاش می‌کنیم یک نتیجه خوب را فردا بدست بیاریم.

چشمی درباره شناخت از الریان نسبت به سال گذشته گفت: همانطور که پیشتر گفتم الریان تیم بهتری نسبت به گذشته دارد ولی با احترام به این تیم، ما از ایران آمده‌ایم که با یک نتیجه خوب و با سربلندی از زمین بیرون بیاییم تا هوادارانمان را خوشحال کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.