سرمربی استقلال می‌گوید رقیب قطری‌شان در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا تیم خوبی است.

به گزارش ایسنا، فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال با حضور در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل الریان به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. او در ابتدای صحبت‌هایش گفت: ابتدا به کلیه حاضران در این کنفرانس مطبوعاتی سلام می‌کنم. آرزو می‌کنم مصاف با الریان یک بازی خوب باشد. دوست دارم قبل از آغاز سوالات شما خبرنگاران، درباره یک نکته صحبت کنم. قبل از بازی با الکویت هم گفتم که من به عنوان سرمربی استقلال و همه بازیکنانم، هنوز دلیل قانع کننده‌ای ازAFC نشنیده‌ایم که چرا بازی قبلی ما در دوبی برگزار شد. من و بازیکنان استقلال به تصمیم AFC احترام گذاشتیم و راهی دوبی شدیم ولی بیش‌تر به هواداران‌مان احترام گذاشتیم و به خاطر آن‌ها راهی دوبی شدیم. اگر AFC از مشکلات ایران خبر داشته و آن بازی را در دوبی برگزار کرده، حتما AFC از مشکلات پروازی میان کشورهای امارات و قطر هم خبر دارد. بازیکنان من بعد از بازی دو پرواز کرده‌اند تا به قطر برسیم. این اتفاق در کم‌تر از ۲۴ ساعت رخ داده است. من ۲۰ سال است که در این منطقه بازی کرده‌ام و از AFC جز صلح و دوستی و برابری ندیده‌ام.

سرمربی استقلال درباره دیدار با الریان بیان کرد: تیم الریان، تیم بسیار خوبی است. بازی‌های این تیم را با دقت بررسی کرده‌ایم. درست است که در چند بازی‌ اخیر نتایج خوبی کسب نکرده است اما آن‌ها تیم بسیار منسجمی هستند. امیدوارم بازیکنان استقلال با وجود خستگی، بتوانند مثل بازی قبلی بازی بسیار خوبی را به نمایش بگذارند.

فرهاد مجیدی در ادامه و در پاسخ به سوالی درباره بازی فردا و این که آیا استقلال نسبت به سال گذشته ضعیف‌تر شده است؟ گفت: به هیچ وجه استقلال ضعیف‌تر نشده است. استقلال امسال با آقای استراماچونی شروع کرد و مشکلاتی به وجود آمد که ایشان نتوانستند ادامه دهند. استقلال سه بازی را بدون سرمربی انجام داد ولی شما بدانید که این تیم یکی از بهترین تیم‌های تاریخ باشگاه استقلال است. استقلال تیمی است که دوبار قهرمان آسیا شده و در بدترین شرایط هم استقلال همیشه استقلال است.

او در پاسخ به سوالی مبنی بر شناخت نسبت به لیگ و باشگاه‌های قطری گفت: چیزی که در حال حاضر در باشگاه‌های قطری میبینم چه الریان، الغرافه یا السد، این است که همیشه در حال پیشرفت هستند. فکر می‌کنم برنامه‌ریزی خوبی در فوتبال قطر شده است و پیشرفت را در تیم‌های قطری می‌بینیم. حتی زمانی که سرمربی تیم امید ایران بودم، بازی‌های تیم امید قطر را نگاه می‌کردم و متوجه پیشرفت نسبت به گذشته شدم. آرزوی موفقیت می‌کنم برای فدراسیون قطر و امیدوارم جام جهانی را به بهترین نحو انجام دهند.

مجیدی در پاسخ به این سوال که آیا واقعا خسته هستید یا این فقط برای گمراهی حریف است؟ هم بیان کرد: چیزی که مشخص است، این است که بازیکنان استقلال دیروز دو پرواز انجام دادند ولی من به توانایی آن‌ها ایمان دارم. این خبرنگار در پایان به مجیدی گفت که آیا برای بازی فردا استرس دارد؟ که سرمربی استقلال به او اظهار کرد: خیر من استرس ندارم و فقط نسبت به AFC انتقاد کردم. آن‌ها می‌دانند که هیچ پرواز مستقیمی از امارات به قطر نیست و چرا بازی با الکویت را در قطر نگذاشتند؟ با توجه به فاصله سه روزه بین بازی‌ها، ما می‌توانستیم در قطر بازی کنیم چون در صورت موفقیت مقابل الکویت مجددا باید در قطر بازی می‌کردیم و این بسیار بهتر بود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )