کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن ابراز امیدواری کرد او و یارانش بتوانند در نیم فصل دوم مانند فصول قبلی نتایج خوبی بگیرند.

قاسم حدادی فر، کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن در گفت‌وگو با ایسنا، درباره پیروزی این تیم برابر پارس جنوبی جم اظهار کرد: خدا را شکر توانستیم بعد از اتفاقاتی که برای تیم افتاد، سه امتیاز حساسی بگیریم. آقای منصوریان از ما جدا شدند و حدود یک ماه هم تیم سرمربی نداشت. خیلی خیلی عقب هستیم و امیدوارم بتوانیم ذوب‌آهن را به جایگاه اصلی‌اش برگردانیم.

او درباره رادولوویچ، سرمربی جدید ذوب‌آهن هم بیان کرد:‌ اول باید از آقای منصوریان تشکر کنم. او یک فضا و تیم خوب درست کرده بود اما فوتبال است و غیر قابل پیش بینی بودنش. مربی جدید هم در این یک هفته بیشتر کار بدنی انجام داده است. ان‌شاءالله بتوانیم در نیم فصل دوم موفق باشیم.

حدادی‌فر درباره جدا شدن ستاره‌های ذوب‌آهن از جمله ارسلان مطهری که به استقلال رفت هم توضیح داد: بازیکنان حق انتخاب دارند و شرایط قراردادشان طوری بود که می‌توانستند از تیم جدا شوند. از آن‌ها تشکر می‌کنم چون برای ذوب‌آهن زحمت کشیدند و روزهای خوبی را با هم داشتیم اما در نهایت جدا شدند و برای آن‌ها آرزوی موفقیت دارم. ما جوانان و بازیکنان جدید خوبی داریم و ان‌شاءالله بتوانند جایگزین بازیکنان قبلی شوند. این خیلی سخت است ولی با استعداد و توانایی‌هایی که دارند من مطمئنم که می‌توانند جایگزین آن‌ها شوند و در ادامه راه کمک حال تیم باشند.

ذوب‌آهن در چند فصل گذشته نتایج خوبی در نیم فصل اول نگرفت اما در نیم فصل دوم خودش را در جدول بالا کشید. کاپیتان ذوب‌آهن درباره این مساله هم اظهار کرد: این یک نقیصه بزرگ در تیم ماست که امیدوارم هرچه زودتر در سال‌های بعدی برطرف شود. همچنین امیدوارم امسال هم مثل سال‌های قبل بتوانیم نیم فصل دوم را خوب تمام کنیم. همه واقفیم که کار ما خیلی سخت است و چهار، پنج بازی خیلی سخت داریم. امیدوارم همه کمک کنیم تا یک پایان خوب داشته باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.