پیشکسوت آبی پوشان گفت: استقلال مقابل الکویت آنقدر خوب بود که این تیم کویتی حرفی برای گفتن نداشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال تهران در نخستین گام از مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا مقابل الکویت به یک پیروزی با ارزش دست یافت تا با روحیه‌ای خوب در دومین دیدار خود در این مرحله با تیم الریان دیدار کند.

ایوب اصغرخانی پیشکسوت آبی پوشان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: الکویت تیم خوبی است که از یکسری بازیکنان خارجی با کیفیت بسیار بالایی استفاده می‌کند. اما استقلال در این بازی آنقدر خوب بود که این تیم در نتیجه حرفی برای گفتن نداشته باشد.

پیشکسوت آبی پوشان بیان داشت: در چند صحنه کویتی‌ها می‌توانستند دروازه ما را باز کنند که حسینی با در خشش خیره کننده‌اش بازی را نگه داشت. شاید اگر یکی از آن توپها گل می‌شد سرنوشت این بازی تغییر می‌کرد.

مربی پیشین تیم‌های پایه استقلال در خصوص حضور شاهین طاهرخانی در ترکیب اصلی آبی پوشان گفت: این همان فرصتی است که ممکن است برای یک بازیکن جوان یکبار پیش بیاید و این بستگی به آن بازیکن دارد که از آن استفاده کند یا خیر. به نظر من طاهرخانی به بهترین شکل ممکن از این شانس استفاده کرد.

وی افزود: همین یک بازی آسیایی به اندازه یک فصل بازی در لیگ برای طاهرخانی تجربه بود. اگر بعد از این هم قرار باشد از این مدافع جوان استفاده شود، دیگر دست و دل سرمربی نمی لرزد و با خیالی راحت تر به او بازی می دهد.

اصغرخانی در ادامه بیان داشت: بچه‌های استقلال باید این بازی را فراموش کرده و خیلی زود از نظر ذهنی برای دیدار با الریان آماده شوند. فوتبال قطر چند لِوِل بالاتر از فوتبال کویت است و بدیهی است که الریان حریف قدر تری نسبت به الکویت باشد. به خصوص که این بازی در خانه الریان است و بچه‌های ما سه روز قبل در یک بازی سنگین حضور داشته و سفرهای متعددی هم تا رسیدن به آن بازی تجربه می‌کنند. امیدوارم خستگی ناشی از این همه سفر و بازیهای پشت سر هم برای بازیکنان استقلال مشکل ساز نشود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.