کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر شرایط ما به لحاظ مالی سخت‌ است بهتر است که به دنبال گزینه‌های داخلی باشیم و بازیکن خارجی نگیریم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سیدجلال حسینی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌وگو با برنامه رادیویی «تهران ورزشی» در خصوص بازی با تراکتور و عملکرد خوب پرسپولیس در اولین حضور گل‌محمدی به عنوان سرمربی اظهار داشت: تراکتور یکی از تیم‌های فوق‌العاده بود که با آنها بازی کردیم. بازیکنان باتجربه‌‌ای مثل شجاعی، دژاگه و حاج‌صفی را دارند، بازی سختی داشتیم و آنها ما را خیلی اذیت کردند. مدت کوتاهی با گل‌محمدی کار کردیم و قطعا نیاز به زمان داریم. آقای گل‌محمدی بازی کاملا هجومی را دوست دارد. تغییرات همیشه برای تیم‌ها بد است مخصوصا برای پرسپولیس، ولی آمدن گل‌محمدی خیلی به ما کمک می‌کند چون از جنس پرسپولیس است و فوتبال ایران را می‌شناسد. با این حال نیاز هست که بیشتر کار کنیم چون بازی‌های سختی در پیش داریم.

وی در پاسخ به این سوال که مشکلات مالی و ناراحتی و شکایت بازیکنان از این موضوع چقدر در نتایج تیم تاثیرگذار است؟ تصریح کرد: تاثیر منفی این موضوع خیلی زیاد است. مردم ما خیلی مشکلات دارند و ما این موضوع را درک می‌کنیم. خیلی وقت‌ها صحبت نکردیم و اعتراضی نداشتیم. در روزهای گذشته هم که تهران برف آمد زمین تمرین نداشتیم و زمین شهید کاظمی نیز کیفیت مطلوبی ندارد. به خاطر مشکلات مردم از مشکلات مالی‌مان حرف نزدیم ولی روز به روز این مسائل بیشتر می‌شود. گفتیم صحبتی نداریم و باشگاه مشکلات زیادی دارد چون بدهی‌های برانکو و دستیارانش، بودیمیر هست و الان هم که کالدرون به آنها اضافه شد. گفتیم این مشکلات حل شود و بعد به بازیکنان پول بدهید ولی بدهی‌های قبلی پرداخت نشد و مشکلات مالی ما هم هنوز پابرجاست. اگر قرار باشد این مسائل حل نشود که و ما بخواهیم با این مشکلات جلو برویم به مشکل می‌خوریم. بازی‌های سختی هم در لیگ و هم در آسیا مقابل صنعت نفت، استقلال و الدحیل داریم.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چطور می‌شود پرسپولیس با این همه مشکلات مواجه است اما با بازیکن خارجی مذاکره می‌کند و حتی مجبور است ۳۰ درصد مبلغ قراردادش را هم پرداخت کند تا آن بازیکن قرارداد ببندد؟ خاطرنشان کرد: گل‌محمدی هم در نشست خبری این موضوع را گفت که اگر قرار باشد بدهی‌های گذشته بازیکنان را ندهیم بازیکن خارجی هم نگیریم. چند سال این کار را انجام دهیم هم مربی و هم بازیکنان داخلی خوبی داریم و می‌توانیم استفاده کنیم. باشگاه‌ها پول ندارند ولی بازیکن و مربی خارجی می‌آورند و صددرصد پولشان را هم باید بدهند. روز به روز مشکلات مالی بیشتر می‌شود و همه باشگاه‌ها بدهکار هستند. امیدوارم جلوی این کار گرفته شود. ما جلوی همه کارهای بازیکنان و مربیان ایرانی را می‌گیریم ولی برای بازیکنان و مربیان خارجی همه چیز خوب است.

وی در پاسخ به این سوال که به عنوان کاپیتان با مسئولان باشگاه درباره مشکلات مالی صحبت می‌کند؟ گفت: آقای انصاری‌فرد از جنس فوتبال است و همیشه با ایشان صحبت می‌کنیم. خودش هم می‌داند که مشکلات زیاد است و قول‌هایی به ما داده و امیدواریم عمل کند. اگر شرایط ما به لحاظ مالی سخت‌ است بهتر است که به دنبال گزینه‌های داخلی باشیم و بازیکن خارجی نگیریم.

حسینی در خصوص اینکه آقای انصاری‌فرد مدیرعامل باشگاه گفته که در زمان کالدرون ۲-۳ بازیکن با این مربی مشکل داشتند و مشخصا از او به عنوان یکی از بازیکنان اسم برده است، تصریح کرد: مشکل بود ولی همه بازیکنان و کالدرون تلاش می‌کردند که تیم موفق شود. خداراشکر بازیکنان و هم مربی نشان دادند که می‌توانند موفق باشند ولی یکسری اطرافیان بودند که مشکلاتی به وجود آورده بودند. بعضی از مربیان با چند نفر در ایران ارتباط دارند که آنها نمی‌توانند به تیم کمک کنند و بعضی وقت‌ها مشکلات را بیشتر می‌کند. بچه‌های ما مدیریت کردند و نیم‌فصل سختی را پشت سر گذاشتیم و خداراشکر موفق شدیم.

کاپیتان پرسپولیس درباره این موضوع که صحبت‌های بازیکنان در رختکن با انصاری‌فرد در خصوص مشکلات مالی عنوان کرد: هر صحبتی که داریم به انصاری‌فرد می‌گوییم. ایشان در همه بازی‌ها به رختکن می‌آیند و روز گذشته هم در هتل قبل از بازی با او صحبت کردیم و بعد از بازی هم در رختکن صحبت کردیم و او گفت که مشکلات در حال حل شدن است. امیدوارم مشکلات حل شود تا با روحیه بهتری بازی‌هایمان را انجام دهیم.

وی در مورد اینکه باشگاه‌ با مشکلات عدیده مالی روبه‌رو است و برای حل آن از هواداران درخواست کمک دارند، گفت: جا دارد از هواداران تشکر کنم، متاسفانه هواداران همه کار می‌کنند و دیروز در هوای سرد ما را حمایت کردند. این را می‌گویم که بعضی از مدیران اشتباه می‌کنند و تاوان آن را هم باید بازیکنان و هواداران بدهند. امیدوارم بحث مدیریت باشگاه‌ها را بررسی کنند و این طور نباشد که هر مدیری هر کاری می‌خواهد انجام دهد و خیلی راحت برود. از هواداران درخواست می‌کنم کمک کنند تا مشکلات ما حل شود، اگر مشکلات حل نشود خیلی خوب نیست. مشکلات کالدرون و برانکو در آینده خیلی اذیت‌مان خواهد کرد.

حسینی درباره تنش بازیکنان در بازی‌ مقابل تراکتور و محرومیت شجاع خلیل‌زاده و خانزاده تصریح کرد: شجاع یکی از بهترین‌ بازیکنان ما است و با انرژی بازی می‌کند. دیروز دو تیم بزرگ پرطرفدار بازی داشتند و فشار زیادی هم روی بازیکنان بود و امیدوارم همه بازیکنان بتوانند این فشار را تحمل کنند. متاسفانه عصبانی شدن شجاع یک مقدار هم تیم و هم خودش را اذیت می‌کند و گل‌محمدی هم به او تذکر داده است. به شجاع نیاز داریم و باید بیشتر به تیم کمک کند، شجاع بازیکن با انرژی و پرتلاشی هست و امیدوارم اخلاق او هم بهتر و بهتر شود.

وی در پایان درباره تفاوت تاکتیکی کالدرون و گل‌محمدی خاطرنشان کرد: آقای گل‌محمدی مدت کمی است که به تیم آمده و ما می‌خواهیم از یک فاز دفاعی به فاز هجومی برویم و این کار نیاز به زمان دارد و مطمئنا روز به روز در آینده بهتر خواهیم شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.