یک پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید شرایط یحیی گل‌محمدی در تیم دشوار است.

مرتضی فنونی‌زاده، بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌وگو با ایسنا، درباره‌ی پیروزی سرخ‌پوشان پایتخت مقابل تراکتور در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: به مجموعه باشگاه پرسپولیس این پیروزی را تبریک می‌گویم. با توجه به این‌که سه امتیاز این بازی را به دست آوردیم اما نتوانستیم بازی زیبایی را به نمایش بگذاریم. به‌خصوص بازیکنان‌ نیز نتوانستند عملکردی ایده‌آلی داشته باشند.

او ادامه داد: بازی چند نکته مثبت داشت. اول این‌که وحید امیری عملکرد بسیار خوبی از خود ارائه داد بعد از چهار - پنج ماه اخیر چنین بازی از این بازیکن ندیده بودم. مساله‌ی دوم دو گلی که در این بازی زده شده بود که خود وحید امیری در دو گل نقش بسیار موثری داشت و نکته‌ی سوم حضور کمال کامیابی‌نیا در میانه میدان است که نوید روزهای خوبی را برای پرسپولیس می‌دهد.

این پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اخطارها و خطاهایی که در این بازی رخ داد، خاطر نشان کرد: به نظر من با هر خطایی که در بازی رخ می‌داد کاپیتان پرسپولیس یعنی سید جلال حسینی باید مدیریت بیش‌تری روی بازیکنان می‌داشت. او باید به بازیکنان تیم می‌گفت که با هر خطا نباید به داور اعتراض کنند. این خطاها و این اخطارها در آینده برای ما دردسرساز خواهد شد. البته ما بازیکنان خوب زیادی در پرسپولیس داریم و می‌تواند جایگزینان خوبی برای یکدیگر باشند.

فنونی‌زاده درباره‌ عملکرد اوساگونا بازیکن جدید پرسپولیس خاطرنشان کرد: این بازیکن اصلا نتوانست عملکرد خوبی از خود نشان دهد و هماهنگی خوبی با بازیکنان نداشت. با وجود حضور علی علیپور و وحید امیری اوساگونا نتوانست آن نمایش مورد انتظار را نشان دهد؛ البته باید این را هم در نظر گرفت که او تازه به پرسپولیس آمده و مقداری زمان می‌برد تا بتواند نمایش ایده‌آل خود را در زمین ارائه دهد.

وی درباره‌ی عملکرد شجاع خلیل‌زاده در زمین مسابقه تاکید کرد: به نظر من شجاع تا الان باید ۷۰ بازی ملی در کارنامه خود می‌داشت. این بازیکن به لحاظ فنی در بهترین حالت ممکن قرار دارد و تنها مساله‌ای که می‌ماند اخلاق ورزشی او در میدان مسابقه است. من چندین بار با این بازیکن صحبت کردم و درباره مسائل اخلاقی داخل مسابقه با او حرف زدم. این بازیکن اگر بتواند اخلاق خود را در زمین مسابقه درست کند می‌تواند مدارج عالی را طی کند.

این پیشکسوت فوتبال در پایان درباره وضعیت یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس، اظهار کرد: شرایط گل‌محمدی در پرسپولیس سخت است. او تیم قهرمان نیم فصل را تحویل گرفته و باید در آخر فصل هم قهرمان تحویل بدهد. البته گل‌محمدی دومین تجربه حضورش را در پرسپولیس طی می‌کند و خودش هم می‌داند که پرسپولیس با همه تیم‌ها فرق می‌کند. من آرزو می‌کنم که گل‌محمدی بتواند عملکرد خوبی از خودش در پرسپولیس برجای بگذارد هم‌چنین بازی‌های زیبایی همراه با نتیجه مطلوب به دست آورد و در نهایت امر بتواند مقام قهرمانی لیگ برتر را در این فصل به دست آورد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.