سرمربی تیم فوتبال رم می‌گوید تساوی برای دربی دلاکاپیتاله، نتیجه ناعادلانه‌ای بوده و مردان او باید ۳ امتیاز این بازی را کسب می‌کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پائولو فونسکا پس از تساوی یک - یک تیم فوتبال رم مقابل لاتزیو در هفته بیست‌و‌یکم سری A که شب گذشته (یکشنبه) در ورزشگاه المپیکوی شهر رم به ثبت رسید و اولین تساوی دربی دلاکاپیتاله از فصل ۰۳-۲۰۰۲ بود، بابت فرصت از دست رفته مردانش برای کسب پیروزی ابراز تأسف کرد.

رم در این بازی با گل ادین ژکو پیش افتاد اما در نتیجه یک اشتباه عجیب از سوی دروازه‌بانش پائو لوپس که قصد داشت توپ را به بیرون از زمین بفرستد، به رقیب همشهری اجازه داد که گل تساوی را به ثمر برساند.

فونسکا در گفت‌و‌گو با شبکه اسکای اسپورت ایتالیا اظهار داشت: پائو بدشانسی آورد او او دروازه‌بان فوق‌العاده‌ای است.با او درباره این اتفاق صحبت نکردم چون چنین اتفاقاتی در یک چنین بازی‌هایی ممکن است رخ دهند ضمن اینکه پائو در بازی‌های دیگر این فصل ما عملکرد خوبی داشت. این بار او فقط بدشانسی آورد. من ناراحتم چون بازیکنانم امشب مرا سربلند کردند. آنها مقابل تیمی فوق‌العاده بسیار عالی بازی کردند.

فونسکا افزود: اگر ما به آمارها نگاه کنیم، می‌بینیم پیروز نشدن‌مان در این مسابقه اتفاقی باورنکردنی است. تلاش‌مان بر این بود که مدام حمله کنیم و با این سبک بازی، باور پیدا کردن به این تیم آسان‌تر می‌شود. به نظرم حق بازیکنان ما چیزی بیشتر از نتیجه‌ای بود که برای این بازی رقم خورد. ایجاد موقعیت گلزنی مقابل لاتزیو کار آسانی نیست چون این تیم در لاک دفاعی فرو می‌رود. با این حال ما موقعیت ساختیم و تنها مشکلی که وجود داشت این بود که از آن موقعیت‌ها استفاده نکردیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.