سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: تیم از نظر هماهنگی به تیم مدنظر من نرسیده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، هومن افاضلی پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل ذوب‌آهن در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال گفت: خوشحالم که استارت نیم فصل دوم را از اصفهان و با باشکاه ذوب آهن زدیم. در نیمه اول شروع خوبی نداشتیم ولی در نیمه دوم رفته رفته بهتر شدیم. دو تیم موقعیت‌های خوبی داشتند که می‌توانست نتیجه بازی عوض شود.

سرمربی پارس جنوبی گفت: فکر می‌کنم در نیمه نخست شروع خوبی نداشتیم اما به مرور بهتر شدیم. بازی بسیار خوبی بود، نیمه نخست فشرده و شطرنج‌گونه بود اما در نیمه دوم هر دو تیم موقعیت خوبی داشتند. یک گل در این دیدارها می‌تواند روی شکل بازی تاثیر بگذارد و متاسفانه تیمی که گل خورد, ما بودیم و نیمه دوم فشار زیادی وارد کردیم و‌ می‌توانست شرایط متفاوت رقم باشد. موقعیت گل‌ها‌ی خوبی داشتیم اما در فوتبال اگر شما از موقعیت‌ها‌یتان استفاده نکنید, شانسی برای موفقیت وجود ندارد.

وی ادامه داد: به ذوب آهن بابت این پیروزی تبریک می‌گویم اما باید برای هفته‌های آینده کار کنیم و از این بهتر شویم. ذوب آهن نشان داد در همین مدت کوتاه که مربی جدید آورده, تغییرات خوبی داشته است. امیدوارم هر ۲ تیم در ادامه لیگ موفق باشند.

افاضلی راجع به این سؤال که آیا بهتر نیست پارس جنوبی از بازیکنان جوانش در ترکیب استفاده کند, عنوان کرد: ما تیم با تجربه‌ای داریم, البته اینکه بازیکنانی در لیگ بازی کرده باشد, دلیل بر ضعف آنها نیست، من چیزی که از ابراهیمی دیدم در این ۲۰ روز این بازیکن از خوب‌های ماست، او با تاخیر به تیم اضافه شد و طبیعی است تیم از نظر هماهنگی به تیم مدنظر من نرسیده است.

وی گفت: یادمان باشد بازیکن جوان اگر می‌خواهد بازی کند باید بهتر از بازیکن باتجربه باشد یا در همان رده باشد. زمانی که بازیکنان جوان خودشان را به ترکیب تحمیل نمی‌کنند به این معنی است که باید با همین بضاعت بازی کنیم. تیم ما می‌توانست با تلفیق بازیکنان جوان و با تجربه شرایط بهتری داشته باشد. سعی‌کردم در زمستان با جذب بازیکن کمبود نفرات را جبران کنیم اما در زمستان بازیکن گرفتن بسیار سخت و تیم‌ها به راحتی بازیکن‌شان از دست نمی‌دهند. در عین حال بازیکنان جوان خوبی داریم, به طور قطع ۳ هفته دیگر شرایط‌مان بهتر می‌شود.

افاضلی عنوان کرد: از بازیکنانی که دارم راضی هستم اما شاید اگر من بودم تلفیق بهتری از بازیکنان جوان و باتجربه را تشکیل می‌دادم. کسی که این تیم را درست کرده بر اساس ایده‌های خودش این کار را انجام داده است. برای نیم فصل دوم تلاش کردیم شرایط را بهتر کنیم و می‌توانستیم بازیکنان بهتری بگیریم اما شرایط فراهم نبود. الان مجموعه‌ای که داریم شاید با‌تجربه هستند ولی در فوتبال سن و کیفیت در کنار هم هستند، سن به معنای خوب یا بد بودن نیست، چیزی که باید درست کنیم مدلی از بازی است که انعطاف‌پذیر باشد. در بازی اول نباید قضاوت کنیم و در کناره‌های زمین ما جزو تیم‌های خوب لیگ هستیم. متاسفانه گودرزی هنوز در شرایط ایده‌آل نیست و در ادامه لیگ شرایط بهتر می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.