سرمربی تیم گل گهر سیرجان گفت: امید واهی نمی دهم چرا که هنوز ۱۳ بازی پیش رو داریم و اختلاف مان با دو تیم بالاتر فقط دو امتیاز است؛ پس هنوز می توانیم بهتر از این باشیم

"مجید جلالی" شامگاه شنبه پنجم بهمن ماه در نشست خبری پس از تساوی با سایپا افزود: اگر حتی به اندازه یک درصد فکر می کردم که گل گهر نتواند در لیگ برتر باقی بماند، اعتبار خودم را خرج این تیم نمی کردم.

وی ادامه داد: برای این بازی تاسف می خورم برای اینکه بازی که جلو بودیم و موقعیتی به حریف ندادیم را با برخی بی تجربگی ها به گل تساوی تبدیل کرد. دروازه بان تیم توپ را با دست خود در نزدیکی دروازه خودمان به اوت می اندازد و از همان اوت گل را می خوریم.

جلالی از داوری بازی امروز هم انتقاد کرد و گفت: موقعیت دقیقه ۶۳ بازی با وجود نزدیکی داور به موقعیت اما پنالتی قطعی برای تیم‌مان گرفته نشد و این بی عدالتی در چنین شرایطی برای تیم گل گهر گران است. از آقای حیدری که جزو داوران خوب لیگ برتر است انتظار چنین چشم پوشی هایی را نداشتم. از زمانی که به گل گهر پیوستم این پنجمین پنالتی است که در بازی های لیگ برتر برای تیم گل گهر گرفته نمی شود.

سرمربی تیم گل گهر اظهار کرد: هواداران امروز خوب تشویق و همراهی کردند. امیدوارم با برد در بازی های آینده به این خوبی آنها پاسخ خوبی بدهیم.

مسابقه گل گهر سیرجان و سایپا از سری بازی های لیگ برتر فوتبال کشور امروز در ورزشگاه امام علی(ع) سیرجان با نتیجه یک بر یک برگزار شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.