پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس ضمن اشاره به قدرت فنی بازیکنان تراکتور اظهارداشت: قطعا یکی از فینال‌های بزرگ لیگ برتر دیدار تراکتور و پرسپولیس است.

بهنام ابوالقاسم پور در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره بازی پرسپولیس و تراکتور در هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر گفت: تعطیلات زمستانی رقابت ها سبب شد تا تیم ها خود را تقویت کنند و بعضی از باشگاه ها هم تصمیم گرفتند سرمربی خود را تغییر دهند. موضوعی که شامل حال پرسپولیس می شود. با اینکه گابریل کالدرون در نیم فصل اول خیلی خوب و توانست امتیاز جمع کند اما آنقدر زیبا بازی نمی کرد که هواداران را به شوق بیاورد.

مهاجم پیشین پرسپولیس اظهار داشت: به نظرم حضور یحیی گل محمدی باعث شده تا اعضای تیم، متحد شوند. کادر فنی پرسپولیس شناخت کامل از بازیکنان دارند و می توانند بهترین بازدهی را آنها بگیرند.

وی ادامه داد: من فکر می کنم این دیدار یکی از مهم ترین بازی های پرسپولیس برای ماندن در صدر جدول است. تراکتور یکی از حریفان جدی این تیم در مسیر قهرمانی است و می توان از این دیدار به عنوان فینال لیگ اسم برد.

ابوالقاسم پور با اشاره به عملکرد قابل قبول ساکت الهامی با تراکتور در هفته های پایانی دور رفت رقابت های لیگ‌برتر تاکید کرد: این تیم یکی از قدرتمندترین تیم ها در چند دوره اخیر لیگ برتر است. آنها بازیکنان خیلی خوبی دارند و بردن تراکتور اصلا کار ساده ای نیست. پرسپولیس برای این دیدار نیاز به پیروزی دارد تا ضمن جبران باخت در دیدار رفت بتواند جایگاه خود را در صدر جدول اثبات کند.

مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال ایران درباره تعلل در انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال ایران نیز یادآور شد: این اتفاق خیلی بدی است. زمان را از دست می دهیم و استرس بیشتر می شود. باید بدانیم نیاز به آرامش در تیمی که فقط به بردن احتیاج دارد حرف اول را می زند. انتخاب سرمربی می تواند به این اضطراب ها پایان دهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.