مهاجم فرانسوی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن می‌گوید که شهرت و محبوبیت فراوان او در پایتخت کشورش برای همه فروشگاه‌هایی که به منظور خرید به آنجا می‌رود، دردسرساز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حضور در اماکن عمومی برای مشاهیر محبوب همواره مشکلات خاص خودش را داشته و کیلیان امباپه مهاجم فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن هم جزو این دسته است. امباپه با اینکه تنها ۲۱ سال سن دارد، به سبب افتخاراتی که در این دو سه سال اخیر در رده ملی و باشگاهی کسب کرده، این بازیکن فرانسوی محبوبیت فراوانی پیدا کرده است تا جایی که او می‌گوید حتی خرید عادی‌اش را هم باید با تدابیری خاص انجام دهد هرچند از این موضوع گلایه نداشت.

امباپه که جزو ستاره‌های فرانسه قهرمان جام جهانی ۲۰۱۸ بود، در یک برنامه تلویزیونی فرانسه گفت: زمانی که بیرون از خانه می‌روم، جمعیتی دیوانه‌کننده از مردم اطراف من شکل می‌گیرد. من دیگر حتی نمی‌توانم به سوپرمارکت بروم. اگر یادم برود پنیر بخرم، حتی نمی‌توانم به سوپرمارکت بروم چون آنها به خاطر من مجبور می‌شوند مغازه‌شان را ببندند تا من بتوانم پنیرم را بخرم. دیگر نمی‌‌توانم هر جایی که دلم می‌خواهد بروم.

امباپه ادامه داد: بعضی وقت‌ها در خانه حوصله‌ام سر می‌رود و تصمیم می‌گیرم بیرون بروم و کمی قدم بزنم و یک بستنی کوچک بخورم. رفتن همانا و محاصره شدن همانا. قبل آنکه حتی بستنی به دهانم برسد، ۵۰۰ نفر مرا احاطه کرده‌اند. با این حال این زندگی‌ای است که خودم آن را انتخاب کردم و باید محیط پیرامونش را هم بپذیرم. این وضعیت وقتی روزمره باشد، آسان نیست اما خود آن را انتخاب کردم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.