کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت که دیدار با پارس جنوبی یک بازی ٦ امتیازی برای آنها محسوب می‌شود.

قاسم حدادی‌فر در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص وضعیت ذوب آهن بعد از انتخاب سرمربی جدید گفت: تیم ما در چند هفته گذشته شرایط ایده‌آلی نداشت و همه منتظر انتخاب سرمربی جدید بودیم که در نهایت باشگاه به تصمیم نهایی رسید و سرمربی جدید را انتخاب کرد. یک هفته است که زیر نظر رادولوویچ تمرین می‌کنیم و خوشبختانه وضعیت تیم بهتر شده است. خودمان را آماده شروع لیگ می‌کنیم و امیدواریم در نیم فصل دوم روزهای خوبی با سرمربی جدید داشته باشیم و به بالای جدول برسیم.

وی در ارتباط با بازی مقابل پارس جنوبی اظهار داشت: باید از همین اولین بازی بعد از تعطیلات نیم فصل باید خوب نتیجه بگیریم چون امتیازهای زیادی را از دست دادیم و حالا باید دنبال جبران باشیم. بازی فردا (شنبه) با پارس جنوبی هم یک بازی ٦ امتیازی است و محکوم به برد هستیم، در واقع همه بازی‌ها برای ما حکم فینال را دارد و دیگر نباید مثل نیم فصل اول راحت امتیاز از دست بدهیم.

کاپیتان ذوب آهن در خصوص پرداخت ۱۰ درصد دیگر از مبالغ قرارداد بازیکنان عنوان کرد: به نمایندگی از طرف بقیه بازیکنان باید از مدیریت باشگاه تشکر کنم. با اینکه باشگاه در بحث انتخاب سرمربی شرایط سختی داشت اما درصدی دیگر از حق و حقوق بازیکنان را پرداخت کرد و باید از مدیرعامل باشگاه در این خصوص تشکر کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.