دو تن از مهره‌های کلیدی تیم فوتبال تاتنهام شائبه بروز اختلاف میان بازیکنان این تیم و سرمربی پرتغالی‌‌شان را رد کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هوگو یوریس و سون هئونگ مین شایعات اخیر مبنی بر بروز تنش در رختکن تیم فوتبال تاتنهام و تیرگی روابط میان بازیکنان این تیم و ژوزه مورینیو را بی‌اساس دانستند.

تاتنهام شب گذشته (چهارشنبه) در هفته بیست‌و چهارم لیگ برتر انگلیس موفق به کسب پیروزی ۲ بر یک در خانه ولورهمپتون شد که این تنها دومین برد این تیم در تمامی رقابت‌ها از (۲۴ آذر) بوده است. مورینیو پنج تا از هفت بازی نخستش به عنوان سرمربی جدید آرسنال را برد اما نتایج تیم او در ایام کریسمس دچار افت محسوسی شد که طی آن سفیدپوشان لندن در هشت بازی‌شان در تمامی رقابت‌ها تنها ۲ پیروزی کسب کردند که دومی شب گذشته با گل‌های دلی آلی و سون رقم خورد. این پیروزی سبب شد که تاتنهام به رده ششم جدول صعود کند و با منچستریونایتد رده پنجمی هم‌امتیاز شود هرچند هنوز هم میان تاتنهام و چلسی رده چهارمی ۶ امتیازی فاصله است.

در این میان گزارش‌هایی منتشر شد مبنی بر اینکه تعدادی از بازیکنان تاتنهام از رویکرد و تاکتیک‌های نتیجه‌گرایانه مورینیو و همینطور شیوه‌های تمرینی او ناراضی هستند، ضمن اینکه موضع آقای خاص در قبال تانگوی اندومبله بازیکنی که تابستان امسال به تاتنهام پیوست را هم زیر سؤال برده‌اند. مورینیو به صورت علنی و در گفت‌وگو با رسانه‌ها سطح آمادگی بازیکن فرانسوی تیمش را زیر سؤال برده بود و علاوه بر این مجبور شد اختلاف داشتن با دنی رز - کسی که در بازی مقابل واتفورد از ترکیب بیرون گذاشته شد - را تکذیب کند.

هوگو یوریس، سنگربان فرانسوی و کاپیتان تاتنهام اما وجود اختلاف میان بازیکنان و سرمربی پرتغالی‌شان را رد کرد و گفت: جو رختکن ما فوق‌العاده است. به جرأت می‌توانم به شما بگویم که بازیکنان آماده‌اند برای سرمربی جدید و دستیاران او بجنگند. مورینیو یکی از بهترین مربیان دنیا است. اینکه هدایت یک تیم را در اواسط فصل قبول کنی کار آسانی نیست اما برای ما فرصتی فوق‌العاده فراهم شده است.

سون نیز با تأیید اظهارات یوریس گفت: در تیم ما همه راضی هستند و کارهای صورت گرفته هم خوب بوده است. خب قطعاً ما به دنبال کسب نتایج بهتری هستیم و باید امتیازات بیشتری کسب کنیم اما اغلب اوقات بازیکنان ما به طرزی باورنکردنی راضی هستند. ما خوش‌شانس هستیم که چنین گروه مثبتی داریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.