سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: با توافق بزرگ صورت گرفته،ضمن دفاع همه جانبه از هویت باشگاه‌های فوتبال کشورمان و عزت ملی، از آسیب‌های احتمالی به فوتبال کشورمان در آینده هم جلوگیری شد.

به گزارش ایسنا، سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره جلسه امروز علی نژاد سرپرست معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، شکوری سرپرست دبیرکلی فدراسیون و مدیران باشگاههای نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا با دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا عنوان کرد: خوشبختانه در جلسه ای که امروز برگزار شد، هیات اعزامی بر مواضع به حق باشگاههای کشورمان بر بحث میزبانی رقابت ها تاکید و تصریح کردند. مجموعه وزارت ورزش و جوانان و شخص وزیر محترم ورزش و جوانان،فدراسیون فوتبال، مجلس شورای اسلامی، رسانه های گروهی و به ویژه مردم عزیز و علاقمند در روزهای گذشته مواضع واحد و متحدی را اتخاذ کردند و در نهایت کنفدراسیون فوتبال آسیا با اجماع ملی صورت گرفته ضمن پذیرش شروط کشورمان رسما تایید کرد که کشورمان همچون گذشته میزبان شایسته مسابقات لیگ قهرمانان آسیا باشد.

وی افزود: با توافق بزرگ صورت گرفته،ضمن دفاع همه جانبه از هویت باشگاههای فوتبال کشورمان و عزت ملی،از آسیب های احتمالی به فوتبال کشورمان در آینده هم جلوگیری شد. در جلسه امروز هم هیات اعزامی بر این نکته تاکید و تصریح داشتند که میزبانی حق تیم های ایرانی است و هیچ دلیلی بر برگزاری مسابقات در کشور ثالث وجود ندارد. برگزاری مسابقات دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا به میزبانی تیم های کشورمان از نظر فنی هم اتفاق مهمی است و همراهی صدها هزار تماشاگر در رقابت ها، کمک بزرگی در جهت موفقیت نمایندگان شایسته کشورمان خواهد بود. این موضوع با رایزنی های وسیع و دیپلماسی خردمندانه صورت گرفته در هفته اخیر به تحقق پیوست و در نهایت کنفدراسیون فوتبال آسیا بر برگزاری مسابقات گروهی در ایران تضمین ارائه کرد.

علوی تصریح کرد: مهم ترین مساله در این پیروزی بزرگ که یک وفاق همه جانبه را در کنار خود داشت جلوگیری از تضییع حقوق تیم ملی بود.بدین ترتیب،تیم ملی هم مانند گذشته در کنار هواداران پرشور میزبان رقابت های خود در مقدماتی جام جهانی خواهد بود و تهدید عدم میزبانی در این مسابقات هم از روی سر ایران برداشته شد که این مهم فقط با حمایت تام و تمام مردم غیرتمند کشورمان امکان پذیر بود که یک اجماع ملی شکوهمند را شکل داد و باعث حفظ حقوق باشگاهها و تیم ملی شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.