مازیار ناظمی سخنگوی وزارت ورزش و جوانان گفت: طبق توافق با مقامات کنفدراسیون فوتبال آسیا، فقط دو بازی مرحله حذفی استقلال و شهر خودرو با انتخاب ما در امارات است و مابقی میزبانی‌ها در ایران عزیز خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مازیار ناظمی، مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به توافق ارزشمند هیئت ایرانی مرکب از سرپرست معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و مدیران عامل باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس و فدراسیون فوتبال در مالزی و دیدار با دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: توافق بزرگ مالزی، هم حق باشگاه‌ها را حفظ کرد و هم تیم ملی را نجات داد. کنفدراسیون فوتبال آسیا تضمین کتبی داد که میزبانی‌های ایران در مرحله گروهی لیگ قهرمانان حفظ شود.

سخنگوی وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: خوشبختانه در چند روز گذشته وحدت و همراهی بسیار خوبی نزد مدیران، فدراسیون فوتبال و همراهی و کمک مؤثر وزیر ورزش و دولت با حمایت گسترده رسانه‌ها به خصوص صداوسیما و البته هواداران باشگاه‌ها و فوتبال و مردم شکل گرفت و توانستیم از حق فوتبال و کشور دفاع کنیم.

ناظمی در ادامه افزود: طبق توافق با مقامات کنفدراسیون فوتبال آسیا، فقط دو بازی مرحله حذفی استقلال و شهر خودرو با انتخاب ما در امارات برگزار می‌شود و مابقی میزبانی‌ها در ایران عزیز خواهد بود.

وی تصریح کرد: با این دیپلماسی دقیق و خردمندانه، تیم ملی فوتبال ایران هم نجات یافت و ان‌شاءالله با حضور هزاران هزار تماشاگر علاقه‌مند کشور با شکست حریفان، ششمین جام جهانی را هم تجربه خواهیم کرد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۴ )