سعید نجاریان مدیرعامل باشگاه شهروند ساری در واکنش به اتفاقات رخ داده در بازی تیمش با ستارگان ورامین در پلی‌آف لیگ برتر فوتسال گفت: ما جرات و جسارت پخش مستقیم بازی‌هایمان را داریم چیزی‌که از مدیران تیم ورامینی ندیدیم.

سعید نجاریان مدیرعامل باشگاه شهروند ساری در گفتگو با ایسنا در مورد حواشی و اتفاقات بازی تیمش با ستارگان ورامین در لیگ برتر فوتسال گفت: ما انقدر جرات و جسارت داریم که همه بازی‌هایمان پخش مستقیم می‌شود اما تیمی که مدیر یا سرپرستش شهامت پخش حتی یک بازی هم نداشتند حرف از جنجال نزنند. مشکل از ما بود که در بازی رفت در ورامین و پس از اتفاقات زشتی که تماشاگران این تیم رقم زدند و مدیران این باشگاه در همان وسط بازی از ما عذرخواهی کردند، کار را به کمیته انضباطی نکشاندیم و گفتیم اجازه ندهیم بازی برگشت به تنش کشیده شود.

مدیرعامل شهروند ساری ادامه داد: در بازی رفت در ورامین علی رهنما بازیکن مازندرانی ستارگان تماشاگران را علیه بازیکنان ما تحریک کرد و تماشاگران ساروی که آنجا بودند این اتفاقات را دیدند و همین باعث شد در بازی برگشت شعارهایی علیه او داده شود. علیه تقوی سرپرست ستارگان هم شعارهایی دادند که من خیلی زود به تماشاگران گفتم ادامه ندهند اما به هیچ کس دستگیری بی احترامی نشد و حتی محمد طاهری بازیکن سابق تیم ما را تشویق هم کردند.

نجاریان در مورد اینکه شنیده می‌شود در بازی سوم از حضور تماشاگران محروم شدند گفت: تا این لحظه هیچ حکمی به ما ابلاغ نشده است و فقط در حد شایعه است. این بازی هم ناظر داوری داشت هم نماینده فدراسیون و هم پخش مستقیم اما نه داوران و نه بقیه گزارشی علیه تیم ما ندادند. البته فردی به عنوان ناظر انضباطی برای بازی انتخاب شده بود که در اواسط نیمه دوم به سالن آمد. کمیته انضباطی نمی‌تواند وقتی بازی پخش مستقیم بوده و گزارشی علیه تیم ما رد نشده ما را محروم کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.