بازیکن ایرانی تیم فوتبال برایتون انگلیس گفت: روزهای سختی در برایتون داشتم ولی این فصل به شدت تمرین کردم.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا جهانبخش در گفتگو با سایت باشگاه برایتون از اطمینانش به شروع جمع آوری امتیازات و پایان پربار این فصل صحبت کرد.

برایتون از ساعت ۲۳ امروز (سه شنبه به وقت ایران) به مصاف تیم بورنموث می رود؛ همان تیمی که جهانبخش حدود یک ماه پیش نخستین گل خود را در لیگ برتر انگیس به این تیم زد.

جهانبخش ابتدا با اشاره به تساوی برایتون در بازی قبل، گفت: فکر می کنم برای ۷۰ دقیقه یا بیشتر، عملکرد خیلی خوبی داشتیم ولی فقط یک امتیاز گرفتیم. بعضی از مسابقات در این فصل به همین شکل بوده است.

وی افزود: احساسمان این است که خوب بازی می کنیم. هرکسی که در لیست قرار می گیرد می داند که در این برهه حتی هر یک امتیاز هم چقدر اهمیت دارد. مهمترین موضوع این است که در مسابقات موقعیت هایی را خلق می کنیم.

بازیکن ایرانی تیم برایتون یادآور شد: فکر می کنم چیز خوب برای سرمربی تیم این است که هر بازیکن هر روز بسیار عالی تمرین می کند. هرکسی که در لیست است پیشرفت می کند که این کار را برای سرمربی و انتخاب استراتژی هر بازی آسان می کند. مربی می داند هر بازیکنی را انتخاب کند، برای ارائه بهترین عملکرد آماده است.

به گزارش خبرنگار مهر، پیروزی در این بازی می تواند فاصله امتیازی برایتون با بورنموث را به عدد ۸ برساند در حالی که جهانبخش تاکید دارد این مسابقه اهمیتی بیش از سایر مسابقات برایتون ندارد. او گفت: در فوتبال مهمترین مسابقه، بازیِ پیش رو است. ما مقابل بورنموث خیلی خوب بازی کردیم و این فقط چند هفته پیش بود و خاطرات هنوز از آن بازی خوب است. اگر همانند آن مسابقه بازی کنیم، اعتقاد دارم می توانیم نتیجه مشابهی بگیریم.

جهانبخش گفت: در این فصل یک مقدار آرام و ریلکس هستیم ولی می دانیم وقتی می توانیم بهتر باشیم نیاز به جمع آوری امتیازات بیشتر داریم.

وی در خصوص دو گلی که طی یک ماه گذشته مقابل بورنموث و چلسی به ثمر رساند، تصریح کرد: هرکسی می داند که فصل گذشته به خاطر کم بازی کردن روزهای سختی داشتم. در این فصل به سختی تمرین کردم و فکر می کردم که شایسته فرصت بودم. حمایتی که بعد از دو گل از اینجا و همچنین در ایران گرفتم خارق العاده بود.

بازیکن ایرانی برایتون در پایان گفت: این یک مقدار به من فشار وارد کرد. می دانم که اگر شانس بیشتری در تیم داشته باشم، از آنها استفاده و به بهترین شکل عمل می کنم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )