باشگاه پرسیپولیس در خوشبین ترین حالت ممکن باید ۳۰۰ هزاردلار به گابریل کالدرون پرداخت کند.

به گزارش خبرنگار مهر، گابریل کالدرون پس از اتمام رقابت های نیم فصل نخست لیگ برتر تصمیم به ترک پرسپولیس گرفت تا این باشگاه یحیی گل محمدی را به عنوان جانشین وی انتخاب کند.

رابطه تیره کالدرون با محمدحسن انصاریفرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، عدم پرداخت به موقع مطالبات و همچنین اصرار پیرمرد آرژانتینی به کنار گذاشته شدن افشین پیراونی از سمت سرپرست تیم بهانه هایی بود که موجب جدایی وی از پرسپولیس شد.

او در حالی از این تیم جدا شد که توانست با ۳۴ امتیاز در صدر جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر جا خوش کند اما عدم موافقت با شروط او مانع از ماندنش در پرسپولیس شد.

کالدرون پس از ترک تهران نامه ای را به باشگاه پرسپولیس ارسال کرد که طی آن خواهان دریافت ۳۰۰ هزاردلار از قسط دوم قراردادش شد. طبق مفاد مالی مندرج در قرارداد، سرخ ها با آغاز نیم فصل دوم بایستی آن‌را نیز پرداخت کنند اما نبود بودجه مالی کافی مانع از این موضوع شد تا کالدرون تصمیم به شکایت از باشگاه پرسپولیس به فیفا بگیرد.

نکته جالب توجه اینکه کالدرون قصد دارد بابت تمام مبلغ قرارداد فصل جاری خود از پرسپولیس شکایت کند. او معتقد است طبق یکی از بندهای قراردادش در صورت ماندن در این تیم تا پایان نیم فصل اول بصورت خودکار باید پول قراردادش را تا پایان فصل دریافت کند.

این در حالی است که سرخ ها معتقدند کالدرون در تاریخ اول ژانویه (یازدهم دیماه) با ارسال نامه ای فسخ یکطرفه کرده است و با توجه به اینکه نیم فصل دوم نیز آغاز نشده است نیازی به پرداخت تمام و کمال قرارداد او نیست.

در هر صورت آنچه مشخص است باشگاه پرسپولیس مکلف به پرداخت حداقل ۳۰۰ هزار دلار دیگر به کالدرون است تا کالدرون با وجود حضور شش ماهه در فوتبال ایران، نزدیک به ۶۰۰ هزار دلار از پرسپولیس دریافت کند.

باشگاه پرسپولیس تصمیم به پرداخت مبلغ قرارداد کالدرون ندارد و می خواهد این پرونده را در صورت شکایت مرد آرژانتینی در کمیته انضباطی فیفا پیگیری کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.