یک عضو فراکسیون ولایی مجلس در انتقاد از اقدام اخیر کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: ایران برای غرب آسیا امن و امن‌آفرین است. این شیطنت عبری عربی بی‌جواب نخواهد ماند.

به گزارش ایسنا، سیدعلی ادیانی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی با تسلیت شهادت تعدادی از هموطنان در سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی اظهار کرد: ملت ایران پیگیر بررسی دقیق این واقعه است. در عین حال به کسانی که با شیطنت در امپراتوری خبری رسانه‌های بیگانه اشک تمساح می‌ریزند و همچنین به جوجه‌تیغی‌های سیاسی که به دنبال سوءاستفاده از این مسئله هستند هشدار می‌دهم. این خانواده‌ها، معظم و بصیر بوده و با ملت ایران همراه هستند. از طرف دیگر مسئولان نیز قویا جبران مافات کنند.

نماینده مردم قائم‌شهر در مجلس در مورد تصمیم اخیر کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: این اقدام غیرحرفه‌ای و سیاسی است. منطق این اقدام این است که از آنجا که ایران ناامن است پس بازی‌های بین‌المللی در ایران برگزار نشود. باید به آن‌ها بگویم که ایران امن و امن آفرین برای غرب آسیا است. شما که امنیت‌تان را نظام سلطه تأمین می‌کند از ایران امن‌تر نیستید. این فتنه عبری عربی بدون جواب نخواهد ماند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.