ورود رسول خطیبی، سرمربی آلومینیوم اراک به اتاق داوران پس از بازی با نود ارومیه برای او دردسرساز شد.

به گزارش ایسنا، در چارجوب هفته بیستم رقابت‌های لیگ دسته یک دو تیم نود ارومیه و آلومینیوم اراک به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

این دیدار حاشیه‌های مختلفی داشت که از این حاشیه‌ها می‌توان به ورود رسول خطیبی به اتاق داوران بعد از پایان بازی اشاره کرد. این اتفاق اعتراض باشگاه نود ارومیه را در بر داشت و یحیی بهاری، مدیرعامل باشگاه نود ارومیه اعتراض خود را نسبت به این مساله نشان داد.

در این رابطه حمید محرابی، مدیرعامل آلومینیوم اراک در گفت‌وگو با ایسنا، درباره‌ رفتن رسول خطیبی به اتاق داوران در این بازی اظهار کرد: این‌ که آقای خطیبی برای چه چیزی به داخل اتاق داوران رفته باید از خود ایشان سوال کنید اما مساله‌ای که مشخص بود این است که در جریان بازی تیم داوران توسط تماشاگران تحت فشار خیلی بالایی بود. فشاری که روی داوران بود حتی بیش‌تر از فشار و هجمه‌ای بود که به تیم ما آورده شد. احتمالا آقای خطیبی بعد از بازی به اتاق داوران رفته تا از آن‌ها به خاطر عملکردی که داشته تشکر کند و با توجه به فشاری که روی آن‌ها بوده از آن‌ها تقدیر کند.

او ادامه داد: آقای بهاری، مدیرعامل نود در این بازی محروم بود و در سکویی نشسته بود که روبه‌روی آن نیمکت ما وجود داشت. الفاظی که ایشان به کار می‌بردند و هجمه‌هایی که ایشان در بازی ایجاد می‌کردند واقعا باعث تاسف است. شأن مدیرعامل در اینجا کجاست؟ چرا مدیرعامل نود ارومیه باید الفاظی را به کار ببرند که ناظران با ایشان برخورد کند.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک ادامه داد: تیم ما در موعد مقرر در زمین مسابقه حضور داشت اما تیم نود با تاخیر زیادی وارد زمین شد. ناظر بازی چندین‌بار جلوی رختکن تیم نبرد حضور یافت تا شاگردان وحید بیات‌لو را به زمین روانه کند، اما آنها با ۱۵ دقیقه تاخیر وارد زمین مسابقه شدند و این بسیار جای تعجب دارد.

وی در واکنش به هجمه‌ها و حاشیه‌هایی که توسط هواداران نود ارومیه ایجاد شد، خاطرنشان کرد: تیم ما در این بازی خیلی خوب بازی کرد و بعد از این‌که ۱۰ نفره هم شد چند موقعیت تک به تک داشت. من در ارومیه جوانی‌ام را سپری کردم. ارومیه مردمی دلاور دارد اما نمی‌دانم این اهانت‌ها و این حاشیه‌هایی که توسط هواداران در زمین مسابقه ایجاد شد از کجا نشأت می‌گیرد. شما اگر به اراک تشریف بیاورید اگر هواداری در اراک توهین بکند باید پیدا شود. ما به هیچ وجه تماشاچی نمی‌خواهیم که بخواهد در مسابقه توهین کند. در این بازی ما هجمه‌ها و توهین‌های زیادی را توسط هواداران ارومیه‌ای شنیدیم و این مساله اصلا چیز خوبی نیست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.