مهاجم بلژیکی تیم فوتبال ناپولی قصد دارد قراردادش را با این باشگاه ایتالیایی تمدید کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دریس مرتنیس که پیش از این شایعه شده بود قصد جدایی از ناپولی را دارد، اکنون به این باشگاه برای تمدید قراردادش چراغ سبز نشان داده است. بر اساس گزارش شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا»، این مهاجم بلژیکی به مدیران باشگاه ناپولی سیگنال داده که برای تمدید قراردادش با این باشگاه مشکلی ندارد. هنوز طرفین تصمیمی نگرفته‌اند، اما در حال مذاکره با یکدیگر هستند.

قرارداد کنونی مرتنس ۳۲ ساله با ناپولی تا پایان فصل جاری اعتبار دارد و پیش از این از تیم‌هایی همچون آرسنال، اینتر، یوونتوس و بوروسیا دورتموند به عنوان مقاصد احتمالی بعدی وی یاد شده بود. این هافبک بلژیکی که در سال ۲۰۱۳ از پی‌اس‌وی آیندهوون به ناپولی پیوست، تاکنون در ۳۰۰ بازی برای آبی‌پوشان ناپل به میدان رفته و موفق شده ۱۱۸ گل به ثمر برساند.

او که چندی پیش از رکورد ۱۱۵ گل دیه‌گو مارادونا با پیراهن ناپولی گذشت، در حال حاضر با ۱۱۸ گل‌زده دومین گلزن برتر تاریخ این باشگاه ایتالیایی به شمار می‌رود و تنها سه گل دیگر برای رسیدن به رکورد ۱۲۱ گل مارک هامشیک نیاز دارد.

مرتنس این فصل هم عملکرد بدی در ترکیب ناپولی نداشته و در ۲۲ بازی از رقابت‌های مختلف که برای این تیم به میدان رفته، آمار ۹ گل‌زده و ۴ پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.