وحید محمدزاده، مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن به موفقیت سرمربی جدید این تیم اصفهانی خوش‌بین است.

وحید محمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد آخرین وضعیت تیم ذوب‌آهن بعد از حضور رادولوویچ در این تیم گفت: ما قبل از انتخاب سرمربی شرایط خوبی نداشتیم، هر چند که آقای استکی زحمات زیادی برای‌مان کشید. ما نیاز به این داشتیم که سرمربی زودتر انتخاب شود، ولی این موضوع با تأخیر مواجه شد. با این حال در چند روز گذشته شرایط خوبی داشتیم و یک بازی دوستانه هم انجام دادیم. خوشبختانه با آمدن رادولوویچ وضعیت تیم بهتر شد و خودمان را آماده نیم‌‌فصل دوم می‌کنیم.

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن در پاسخ به این پرسش که «آیا ذوب‌آهن می‌تواند با رادولوویچ نتیجه بگیرد؟»، تصریح کرد: رادولوویچ مربی خوبی است و یک دستیار خارجی هم آورده است. من حس خوبی به این مربی دارم و به موفقیت رادولوویچ خوش‌بین هستم. او در تمرینات جدی است و سعی می‌کند کارش را به بهترین شکل انجام دهد.

وی در واکنش به جدایی بازیکنانی مانند ارسلان مطهری، میلاد فخرالدینی و محمدرضا خلعتبری و اینکه شاید این موضوع به ضرر ذوب‌آهن تمام شود، تصریح کرد: بازیکنانی که جدا شدند در تیم ما تأثیرگذار بودند. ما در پست دفاع راست بازیکن گرفتیم، ولی در خط حمله هنوز بازیکنی جذب نکردیم. در تیم ما بازیکنی مثل خلعتبری خیلی به درد می‌خورد و اعتقاد من این است که ذوب‌آهن خیلی راحت او را از دست داد.

رادولوویچ برای ذوب‌آهن مهاجم می‌آورد/ حدادی‌فر مصدوم شد

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.