ستاره سوئدی میلان اگرچه نتوانست برای بازی تیمش در هفته بیستم سری A گلزنی کند اما بابت پیروزی این تیم افتخاری بزرگ عایدش شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال میلان روز گذشته (یکشنبه) در دیداری خانگی از هفته بیستم سری A مقابل اودینزه به برتری رسید. زلاتان ابراهیموویچ ستاره سوئدی روسونری که به تازگی به این تیم برگشته این بار نتوانست برای تیمش گلزنی کند اما پیروزی لحظه آخر قرمزومشکی‌پوشان شهر میلان، باعث ثبت یک رکورد در کارنامه او شد.

پیروزی ۳ بر ۲ میلان مقابل اودینزه، زلاتان را به رکورددار بهترین ضریب کسب پیروزی در سری A به نسبت تعداد بازی‌هایش در این رقابت‌ها تبدیل کرد.

از فصل ۹۵-۱۹۹۴ به بعد هرگز بازیکنی نبوده که صدو پنجاهمین پیروزی‌اش در سری A با تعداد بازی‌هایی کمتر از بازی‌های ابراهیموویچ در این لیگ رقم خورده باشد. زلاتان با احتساب دوره نخست حضورش در میلان (۲۰۱۰ تا ۲۰۱۲) و پیش از آن در بازی در تیم‌های یوونتوس و اینتر، تا کنون ۲۲۲ بازی در سری A انجام داده و موفق به کسب ۱۵۰ پیروزی شده است.

ابراهیموویچ ۳۸ ساله روز گذشته تنها سومین بازی‌اش را در دوره دوم حضورش در میلان انجام داد اما او نتوانست سهمی در سه گل تیمش داشته باشد چون دو تای آنها توسط آنته ربیچ و دیگری به وسیله تئو هرناندس به ثمر رسید تا سومین برد متوالی میلان در تمامی رقابت‌ها رقم بخورد.

ایبرا در تمام ادوار حضورش در سری A با تیم‌های مختلف، موفق به کسب ۷ مقام قهرمانی شده است. او در این مدت ۱۵۰ پیروزی کسب کرده است، همان تعداد بردی که استبان کامبیاسو ستاره آرژانتینی سابق اینتر در ۲۳۰ بازی و لورنزو اینسینیه هافبک ایتالیایی ناپولی در ۲۳۲ بازی کسب کرده‌اند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.