احسان تأییدی، بازیکن پیشین تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: مشکلات مالی و تبعیض قائل شدن بین بازیکنان، دلیل جدایی‌ام از پارس جنوبی بود.

احسان تأییدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره جدایی‌اش از تیم پارس جنوبی گفت: من دوست داشتم در این تیم بمانم، دو سال پیش بود که همراه با پارس جنوبی به لیگ برتر صعود کردیم و روزهای خوبی در این تیم داشتم، ولی مشکلات مالی در نهایت باعث جدایی‌ام شد. من ۳۰ درصد از قراردادم را گرفته بودم و قرار بود ۲۰ درصد دیگر را هم بدهند که این اتفاق رخ نداد. البته مسئولان باشگاه به تعدادی از بازیکنان پول دادند، ولی یکسری از بازیکنان هم پول نگرفتند که من هم جزو آنها بودم.

وی ادامه داد: مسئولان پارس جنوبی بین بازیکنان تبعیض قائل شدند و این موضوع باعث ناراحتی من شد. مشکلات مالی و همین فرق گذاشتن بین بازیکنان در نهایت باعث شد تا از پارس جنوبی جدا شوم. از طرفی دوست داشتم دوباره با آقای تارتار کار کنم و خوشحالم که این اتفاق افتاد. وقتی پیشنهاد نفت مسجدسلیمان به من رسید، در نهایت قبول کردم که با این تیم قرارداد امضا کنم.

تأییدی در پایان حرف‌هایش درباره موقعیت فعلی تیم جدیدش تصریح کرد: نفت مسجدسلیمان تیم خوبی است که در مرحله نیمه نهایی جام حذفی حضور دارد و در لیگ برتر هم در جایگاه هشتم قرار گرفته است. این تیم پتانسیل فنی خوبی دارد و می‌تواند در لیگ برتر چند پله دیگر هم بالا بیاید. امیدوارم در نیم‌فصل دوم نتایج بهتری بگیریم و هواداران این تیم را خوشحال کنیم.

تأییدی دوباره شاگرد تارتار شد

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.