تیم فوتبال استقلال برای اولین بار با هدایت فرهاد مجیدی در یک دیدار تدارکاتی حضور یافت و مقابل تیم امید همین باشگاه به میدان رفت.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال امروز در دیداری تدارکاتی مقابل تیم امید همین باشگاه به میدان رفت که این نخستین بازی آبی پوشان با هدایت فرهاد مجیدی بود.

فارغ از نتیجه این بازی و تعویض‌های صورت گرفته، آبی پوشان در این دیدار با ترکیب؛ سید حسین حسینی، وریا غفوری، میلاد زکی پور، محمد دانشگر، روزبه چشمی، عارف غلامی، فرشید باقری، علی کریمی، فرشید اسماعیلی، آرش رضاوند و ارسلان مطهری بازی را آغاز کرد.

نگاهی به این ترکیب نشان می‌دهد آبی‌ها همچنان با استفاده از سه دفاع میانی (چشمی، دانشگر و غلامی) بازی می کنند که این روشی است که استراماچونی در این تیم جا انداخت.

چینش سایر نفرات نیز به همان شکل سابق است با این تفاوت که باقری جای ریگی را در کنار کریمی گرفته و ارسلان مطهری در نوک حمله به جای دیاباته بازی کرد.

فرشید اسماعیلی هم مطابق معمول نقش هافبک بازیساز آبی پوشان را ایفا کرد و آرش رضاوند همه زمان هایی که یکی از مهاجمان نبود، نقش مهاجم سایه و مکمل را ایفا نمود.

این ترکیب استقلال برای آغاز بازی بود و در جریان بازی تعویض‌های متعددی صورت گرفت و چند بازیکن از روی نیمکت جای بازیکنان داخل زمین را گرفتند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.